Beantwoord

Welkomst sms buitenland

• 26 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Kan T-Mobile de persoonlijke instellingen uitbreiden met een optie om welkomstberichten buitenland per sms uit te vinken? Dan hoeven we ons niet extra te wenden tot allerlei fora om dit gedaan te krijgen... Daarbij het verzoek aan degene die deze topic behandeld om de welkomstberichten te stoppen. Ik woon in Maastricht en wordt te pas en te onpas getrakteerd op deze overbodige berichtgeving. BVD!
icon

Beste antwoord door Amy 27 oktober 2016, 14:07

Hey Bramovitch,

Je hebt gisteren al een aantal blokkades geplaatst! Zoals je gezien hebt is het niet mogelijk om de buitenland SMS'jes zelf uit te zetten. Dit omdat we verplicht zijn om je hier van op de hoogte te brengen. Wel kunnen wij ze uiteraard voor je uitzetten wanneer klanten dat écht graag willen of er hinder aan ondervinden bijvoorbeeld. Dit heb ik dan zojuist ook voor jou gedaan. Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat dit super onhandig is als je in de buurt van de grens woont! 🙂

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Als je nog ergens anders vragen over hebt dan weet je ons te vinden hier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +15
Hey Bramovitch,

Je hebt gisteren al een aantal blokkades geplaatst! Zoals je gezien hebt is het niet mogelijk om de buitenland SMS'jes zelf uit te zetten. Dit omdat we verplicht zijn om je hier van op de hoogte te brengen. Wel kunnen wij ze uiteraard voor je uitzetten wanneer klanten dat écht graag willen of er hinder aan ondervinden bijvoorbeeld. Dit heb ik dan zojuist ook voor jou gedaan. Ik kan mij namelijk goed voorstellen dat dit super onhandig is als je in de buurt van de grens woont! 🙂

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen. Als je nog ergens anders vragen over hebt dan weet je ons te vinden hier.

Reageer