Beantwoord

Welkomst-sms buitenland uitschakelen

• 13 mei 2019
  • 5 reacties
  • 831 Bekeken

Via deze weg het verzoek om de welkomst-sms voor het buitenland voor mij uit te schakelen.

Overigens zou het een handige toevoeging zijn als je dit zelf in- en uit zou kunnen schakelen, zonder daarvoor een bericht te moeten posten. En jullie een handmatige handeling moeten verrichten.
icon

Beste antwoord door Jaimy 14 mei 2019, 11:34

Hoi Dacaspa,

Natuurlijk kan ik dat voor je regelen, daar zijn we voor!

Ik heb je verzoek om sms uit te zetten direct doorgevoerd, dus dat is binnen no-time in orde gemaakt.

Mocht ik je nog ergens anders mee kunenn helpen, laat het me dan ook gerust even weten. 😄
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dacaspa,

Natuurlijk kan ik dat voor je regelen, daar zijn we voor!

Ik heb je verzoek om sms uit te zetten direct doorgevoerd, dus dat is binnen no-time in orde gemaakt.

Mocht ik je nog ergens anders mee kunenn helpen, laat het me dan ook gerust even weten. 😄

Graag wil ik ook mijn welkomstboodschap uitschakelen maar krijg geen contact via mail of chat-bot

Reputatie 7
Badge +20

Hi @lbrokerh,

Geen zorgen, hier word je ook geholpen natuurlijk! Ik heb de welkomstberichten direct voor je uitgeschakeld. Als er nog iets anders is waar we bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Ik zou graag ook mijn welkom berichten willen uitschakelen alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Richard schrumpf 

Geen probleem! Ik heb ze de welkomstberichten direct voor je uitgezet en vanaf nu zul je ze niet meer ontvangen. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reageer