Vraag

Welkomst-sms met tarieven stoppen

• 18 mei 2017
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

Reputatie 2
Sinds vorige week ben ik in de VS. Dat je dan een sms-je krijgt waarin de tarieven staan voor bellen is niet vreemd. Vreemd is wel dat de tarieven niet meer in dat sms-je staan.

Nog vreemder is dat jullie denken dat ik heel erg vergeetachtig ben.
Ik kreeg deze sms-jes op:

8 mei: 15:33, 16:05, 16:10, 17:07
9 mei: 5:34, 6:13, 8:52, 9:15, 9:37, 11:04, 11:05, 12:37
11 mei: 9:55, 10:40
12 mei: 9:02, 12:10, 12:19, 12:24, 12:33, 12:35, 13:15
14 mei: 11:40, 12:41, 13:07, 13:12, 13:17: 13:43, 13:46, 14:57, 15:23, 16:17
15 mei: 9:53, 10:14, 11:18, 12:31
17 mei: 15:24, 15:52

Kan dit bombardement worden teruggebracht tot één nietszeggend sms-je per landbezoek svp?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Wiske,

Oei, dat is inderdaad iets te veel van het goede! 😉 Het lijkt erop dat je in een sms-loop bent gekomen. Kun je eens alle sms'jes die je van ons hebt ontvangen verwijderen? Ik heb verder in het systeem de welkomst-sms'jes een reset gegeven. Ik kan alleen de welkomst-sms'jes volledig uitzetten of aan. Kun je jouw toestel nu eens volledig uit- en aanzetten? Ontvang je dan nog meerdere sms'jes over de tarieven? Als dat het geval is, dan ga ik een melding maken en doorzetten naar onze IT-afdeling. Dan gaan zij dit onderzoeken en oplossen.

Ik hoor het graag van je! Ik hoop dat je in ieder geval wel een mooie tijd hebt in de VS 🙂
Reputatie 2
Dat jullie me net belden klinkt mooi: directe opvolging naar de klant, toch? Maar die klant zit, zoals in bovenstaande post al staat, in een andere tijdzone. Daarom stelde ik de vraag ook via het forum. Even nadenken dus, ik werd wakker van jullie telefoontje.
Verder hebben jullie vorig jaar mijn buitenland-beltegoed achterover gedrukt. dus ik kan in het buitenland geen telefoon meer aannemen, véél te duur en ik gun jullie dat geld niet want dat had ik al betaald.

Dus als er een vraag is die jullie me willen stellen, svp hier op het forum en niet telefonisch.

Overigens heb ik - fingers crossed - vandaag nog geen sms-jes gekregen.
Reputatie 2
Helaas, nieuwe oogst:

19 mei: 17:08, 17:48, 18:48, 18:49

Mag dit stoppen svp?
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Wiske,

Wij hebben je gister niet proberen te bereiken, er is alleen een SMS verstuurd. Om er zeker van te zijn dat we je daar niet mee wekken heb ik deze achterwege gelaten. Als het goed is ontvang je ook een e-mail dat er een reactie is en anders lees je dit bericht vast ook snel!

Ik heb dit probleem doorgezet naar de technische afdeling, zodat zij dit hopelijk kunnen onderzoeken. Ik heb aangegeven dat je niet gebeld wilt worden, door de verschillende tijdzones, dus wij sturen hier een bericht als er een update is. In de tussentijd heb ik de berichten voor je uitgeschakeld.

Als we in de tussentijd nog iets voor je kunnen doen, laat het dan weten!
Reputatie 2
Dan heb ik me vergist. Omdat
- al mijn vrienden / bekenden weten dat jullie mijn buitenland-tegoed gestolen hebben en ik dus niet meer kan antwoorden
- ik een vraag op het forum gesteld had en die wel vaker telefonische opvolging krijgen
- er tmobile in het venster stond bij het voor mij onbekende nummer (wellicht het netwerk dus en niet vermelding van de beller)

ging ik er vanuit dat het telefoontje van jullie was. Mijn excuses!

Ik werd wel vanmorgen even na 6 uur gewekt door twee sms-jes van jullie die vroegen wat ik van dit forum vond. Ze zouden gratis zijn. Ook in het buitenland? Ook als ik ze beantwoord?
En los daarvan: geen behoefte aan om 6 uur 's ochtends.

De nieuwe oogst van vandaag in nietszeggende welkomst sms-jes:

20 mei: 8:59, 10:09, 10:29, 12:28.

Mag dit stoppen svp?
Reputatie 4
Hoi Wiske,

Dat is inderdaad niet prettig!

Mijn collega David heeft dit al doorgezet naar de technische afdeling en wij zijn dit aan het onderzoeken. Er zal snel een oplossing volgen en er zullen geen sms'jes meer naar je worden toegestuurd.

Als je de survey over het forum wilt invullen, dan kan dat altijd. Dat is verder kosteloos. Mocht achteraf blijken dat je daar wel voor bent gefactureerd, dan vergoeden wij dat altijd. Maar in elk geval mijn excuses voor de sms'jes.

Verder wens ik je een fijne tijd toe in Amerika. 🙂

Reageer