Beantwoord

Welkomst smsje in Amerika

• 25 juni 2017
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Kunnen jullie de welkomst sms'jes in t buitenland uitzetten voor mijn telefoon? Ben nu 1,5 week in the USA en heb er al meer dan 70 gehad. Ik word er tamelijk gek van!
Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door David 26 juni 2017, 09:05

Hoi Anneke,

We hebben natuurlijk liever niet dat je gek wordt in de USA! :S

Ik heb de berichten dan ook voor je uitgeschakeld. Je kunt de tarieven op deze pagina vinden, zodat je in ieder geval weet wat de kosten zijn.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Anneke,

We hebben natuurlijk liever niet dat je gek wordt in de USA! :S

Ik heb de berichten dan ook voor je uitgeschakeld. Je kunt de tarieven op deze pagina vinden, zodat je in ieder geval weet wat de kosten zijn.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag!
Ik heb er inmiddels al wel weer 4 gehad en in totaal nu al 98 in 12 dagen.. best wat overdreven. ik las in een ander topic dat ik m'n telefoon even aan en uit moest zetten, dat heb ik dus gedaan.. en as we speak komt er weer een bericht binnen..
kunnen jullie (oh en nog eentje) dit alsjeblieft stop zetten.. ik vind t nu echt niet meer zo leuk 😞
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anneke,

Dat is inderdaad een beetje te veel van het goede! Mijn collega David had de blokkade voor je geactiveerd, maar blijkbaar is er iets in het systeem niet goed gegaan. Ik heb de blokkade gereset en nogmaals geactiveerd. Kun je jouw toestel nu direct even volledig uit- en aanzetten? Je zou hierna geen sms'jes meer moeten krijgen. Mocht het onverhoopt toch wel gebeuren, kun je dan drie voorbeelden geven van exacte tijdstippen waarop je een sms hebt ontvangen? Dan zet ik dit door naar onze IT-afdeling, zodat zij het kunnen onderzoeken en oplossen!

Reageer