Beantwoord

Welkomstberichten uitschakelen

  • 21 mei 2018
  • 3 reacties
  • 117 Bekeken

Zouden jullie alsjeblieft die welkoms berichten willen uitschakelen bij mij. Ik ben dood gespamd in Griekenland. Echt heel irritant dit
icon

Beste antwoord door Jaimy 22 mei 2018, 14:30

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie meldingen! Het probleem is bij ons bekend en er wordt hard aan gewerkt! Ik kan me voorstellen dat dit heel irritant is, dus ik ga er meteen voor zorgen dat de welkomstberichten bij jullie uitstaan.

Ik heb de optie zojuist voor jullie alle drie uitgeschakeld. Zouden jullie je toestel even opnieuw willen opstarten? Gaat het zo wel goed? Laat het me weten!

Uiteraard zet ik de optie graag weer voor jullie aan als dit opgelost is. Mochten jullie dat willen, trek dan tegen die tijd vooral even aan de bel en dan kunnen wij het heel gemakkelijk weer voor jullie aanzetten.

@Fredvanda, nog even over het andere probleem wat je aankaart: ik begrijp dat het niet lukt om internetverbinding te krijgen. Lukt het wel om verbinding te maken met een netwerk? Zou je eens handmatig kunnen switchen tussen verschillende providers en kunnen testen hoe het dan gaat? Ik kijk graag verder met je mee als dit niet werkt!
Bekijk origineel

3 reacties

Ik krijg ook veel berichten in de UK. Heel vervelend dit. 1 keer melden lijkt me voldoende.
Verschrikkelijk kan geen verbinding met internet net krijgen in de uk maar wel 20 berichten dat ik daar ben. Is nu al de 2de keer erg vervelend.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie meldingen! Het probleem is bij ons bekend en er wordt hard aan gewerkt! Ik kan me voorstellen dat dit heel irritant is, dus ik ga er meteen voor zorgen dat de welkomstberichten bij jullie uitstaan.

Ik heb de optie zojuist voor jullie alle drie uitgeschakeld. Zouden jullie je toestel even opnieuw willen opstarten? Gaat het zo wel goed? Laat het me weten!

Uiteraard zet ik de optie graag weer voor jullie aan als dit opgelost is. Mochten jullie dat willen, trek dan tegen die tijd vooral even aan de bel en dan kunnen wij het heel gemakkelijk weer voor jullie aanzetten.

@Fredvanda, nog even over het andere probleem wat je aankaart: ik begrijp dat het niet lukt om internetverbinding te krijgen. Lukt het wel om verbinding te maken met een netwerk? Zou je eens handmatig kunnen switchen tussen verschillende providers en kunnen testen hoe het dan gaat? Ik kijk graag verder met je mee als dit niet werkt!

Reageer