Beantwoord

Welkomstberichten uitzetten buitenland

• 17 mei 2017
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Hoe zet ik de Welkomstberichten buitenland uit? Ik ben nu in Amerika en ontvang er tientallen per dag. Zou deze berichten graag niet meer ontvangen.
icon

Beste antwoord door David 17 mei 2017, 13:08

Hey Vverdoorn,

Dan begrijp ik best goed dat je daar even klaar mee bent, als je continu die berichten krijgt! :S Ik heb deze dan ook voor jou uitgeschakeld. Je vindt hier ook de tarieven voor in het buitenland, dus dan kun je deze zelf in de gaten houden.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten! Nog een goede reis! 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Vverdoorn,

Dan begrijp ik best goed dat je daar even klaar mee bent, als je continu die berichten krijgt! :S Ik heb deze dan ook voor jou uitgeschakeld. Je vindt hier ook de tarieven voor in het buitenland, dus dan kun je deze zelf in de gaten houden.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten! Nog een goede reis! 😃
Graag voor mij de welkomstberichten uitzetten. Ik weet zelf ook wel wanneer ik de grens over ga.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Jojo B,

Je zou nu geen welkomst-sms meer moeten ontvangen op het moment dat je in het buitenland komt!

Reageer