Beantwoord

Welkomstboodschap buitenland uitzetten

• 13 februari 2018
  • 11 reacties
  • 534 Bekeken

Ik krijg regelmatig een welkomsboodschap van t mobile. Nutteloze informatie.
Volgens mij kunt u dit blokkeren.

Dank u
icon

Beste antwoord door Hajar 14 februari 2018, 10:52

Hi Gerda,

Dat ga ik zeker voor je in orde maken! Ik heb de welkomst sms uitgezet en vanaf nu zul je die niet meer ontvangen. Ik hoop dat je hier blij mee bent! 😉
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Gerda,

Dat ga ik zeker voor je in orde maken! Ik heb de welkomst sms uitgezet en vanaf nu zul je die niet meer ontvangen. Ik hoop dat je hier blij mee bent! 😉
Reputatie 1
Begrijp ik uit het antwoord van Hajar dat je dit als klant NIET zelf kunt doen? (Nee, NIET voor mij uitvoeren!) Dank voor de reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Soyyo,

Dat klopt in het geval van deze boodschap inderdaad. Er zijn bepaalde blokkades, notificaties en andere handelingen die alleen door medewerkers van T-Mobile uitgevoerd kunnen worden. Er kan gelukkig ook al heel veel wél via My T-Mobile! 🙂
Wilt u zo vriendelijk zijn om deze welkoms SMS ook voor mij uit te zetten? Bijvoorbaat dank.
Reputatie 4
Badge +17
Hey Kees,

Ja dat kunnen wij zeker! Ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. :)

Als je jouw toestel één keer helemaal uit en weer aan zet dan worden de veranderingen op het netwerk doorgevoerd. Daarna krijg je geen sms'jes meer als je de grens over gaat.

Ik hoop dat je verzoek zo naar tevredenheid is afgehandeld. Als je andere vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden, we helpen je graag!
Dankjewel voor de snelle reactie. Top.
Reputatie 4
Badge +17
Graag gedaan hoor kees! 😃
Zou je het ook voor mij uit willen zetten. Het welkom in een andere land sms. Moet ik daarvoor iets doen?.
Reputatie 4
Badge +17
Hey Therobster87,

Maar natuurlijk! Ik heb de welkomst-sms'jes direct voor je uitgeschakeld. 🙂

Ook voor jou geldt; zet alleen je telefoon één keer helemaal uit en weer aan om de verandering door te laten voeren. Daarna krijg je geen welkomst-sms'jes meer als je naar het buitenland gaat. Je weet ons te vinden als je aanvullende vragen of verzoeken hebt!
Graag deze ook voor mij uitzetten. Helaas lukt me dit niet zelf.
Dank
Reputatie 4
Badge +13
Hey G13x,

Ik heb het direct voor je aangepast binnen ons systeem! Ik wil je dan ook vragen om jouw telefoon één keer helemaal uit en weer aan te zetten, zodat de veranderingen doorgevoerd worden. Daarna krijg je geen welkomst-sms'jes meer als je naar het buitenland gaat! :D

Mocht je nog vragen hebben, laat het ons dan vooral weten!

Reageer