Beantwoord

Welkomstgroet van T-Mobile in Frankrijk

• 11 juli 2017
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Goede avond ik kreeg vandaag pas de melding van jullie dat ik
In frankrijk ben ik al sinds 1 juli ik ga al bijna weer naar huis. Vreemd dat je dan op 11 juli de melding krijgt welkom in Frankrijk.
icon

Beste antwoord door David 12 juli 2017, 12:15

Hey Davida70,

Hopelijk is de gendarmerie niet onderweg? ;)

Je zou een bericht moeten ontvangen op het moment dat je de grens oversteekt én een verbinding maakt met het buitenlandse netwerk. Zou het zo kunnen zijn dat er nog geen (werkende) verbinding was gemaakt voor de 11e? Dat zou namelijk direct verklaren waarom je geen SMS hebt ontvangen toen je in Frankrijk aan kwam. Mocht het nou zo zijn dat je de grens oversteekt en na een tijdje geen bericht ontvangen hebben, dan kun je ook het toestel even opnieuw opstarten. Je wordt dan aangemeld op het netwerk, als jouw instellingen dit toelaten, en dan krijg je de SMS alsnog.

Hopelijk heb je een mooi tijd in Frankrijk gehad en heb je dat ook nog de komende dagen! 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Hi Davida70,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Punt van aandacht, dat zeker. Maar zeker geen punt om je druk om te maken. Misschien dat je telefoon in de tussentijd over is gegaan van een andere provider. Die pakt je dan op als nieuwe klant en die zegt je weer netjes, WELKOM IN FRANKRIJK. Waarom je niet al eerder hebt ontvangen, gevalletje techniek. Maar zoals ik al zei, een puntje van aandacht.

In ieder geval bedankt voor het aangeven, je hebt vast een hele fijne tijd gehad in Frankrijk 🙂
Schandalig gewoon, ik had in jouw geval de gendarmerie gebeld om tmobile te arresteren.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Davida70,

Hopelijk is de gendarmerie niet onderweg? ;)

Je zou een bericht moeten ontvangen op het moment dat je de grens oversteekt én een verbinding maakt met het buitenlandse netwerk. Zou het zo kunnen zijn dat er nog geen (werkende) verbinding was gemaakt voor de 11e? Dat zou namelijk direct verklaren waarom je geen SMS hebt ontvangen toen je in Frankrijk aan kwam. Mocht het nou zo zijn dat je de grens oversteekt en na een tijdje geen bericht ontvangen hebben, dan kun je ook het toestel even opnieuw opstarten. Je wordt dan aangemeld op het netwerk, als jouw instellingen dit toelaten, en dan krijg je de SMS alsnog.

Hopelijk heb je een mooi tijd in Frankrijk gehad en heb je dat ook nog de komende dagen! 🙂
Goedemiddag, als ik geen netwerk verbinding zou hebben dan is het behoorlijk vreemd dat de telefoon ongevraagd s'nachts een update gaat doen en T-mobile daar ook nog extra kosten voor in rekening brengt terwijl ik meer dan genoeg mb's had.
Reputatie 4
Hoi Davida70,

Dank je wel voor jouw reactie!

Ik zie in het systeem dat je inderdaad verbinding hebt gemaakt met het netwerk op 7 juli. Er zijn daar ook extra kosten voor in rekening gebracht, terwijl je met jouw databundel gewoon kunt internetten in Frankrijk. Ik ga dit meteen met je goedmaken en de kosten voor je vergoeden. Met jouw Stel Samen & Stel bij abonnement kan je vanaf 13 juni namelijk jouw bel en databundel kosteloos in de EU gebruiken. Een goed begin van de zomer voor alle T-Mobile klanten. Kijk in dit topic voor meer informatie erover. Ik hoop dat je blij bent met de oplossing.

Als je nog vragen hebt, dan staan wij klaar om die te beantwoorden! 😃

Reageer