Beantwoord

Welkomstsms buitenland uitzetten

• 2 december 2013
  • 57 reacties
  • 2687 Bekeken

Hallo,
Weet iemand hoe ik infoberichten kan uitzetten op mijn iphone5.
Ik zit veel in t buitenland en word dan helemaal gek van alle info sms'jes die ik dan krijg.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Razza 6 december 2013, 15:23

@Fai27

Allereerst welkom bij de Community!

Ik ben er niet helemaal zeker van wat je bedoelt, maar ik ga ervan uit dat je de sms berichten bedoelt die je verwelkomen in het buitenland. In deze sms berichten staan de tarieven voor het bellen en sms'en in het buitenland. Deze sms'jes heb ik per direct voor je geblokkeerd. Om de blokkade te activeren hoef je alleen je toestel een keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Mocht je niet de welkomst sms'jes bedoelen dan kan je dit aangeven en verwijder ik de blokkade gelijk voor je. 😉
Bekijk origineel

57 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Fai27

Allereerst welkom bij de Community!

Ik ben er niet helemaal zeker van wat je bedoelt, maar ik ga ervan uit dat je de sms berichten bedoelt die je verwelkomen in het buitenland. In deze sms berichten staan de tarieven voor het bellen en sms'en in het buitenland. Deze sms'jes heb ik per direct voor je geblokkeerd. Om de blokkade te activeren hoef je alleen je toestel een keer helemaal uit en weer aan te zetten.

Mocht je niet de welkomst sms'jes bedoelen dan kan je dit aangeven en verwijder ik de blokkade gelijk voor je. 😉
Hai Razza,

Ja, ik bedoelde inderdaad de sms berichten.
Bedankt!

Groeten, Fai
Reputatie 6
Badge +16
@Fai27

Graag gedaan hoor. Vergeet niet je toestel een keer uit en weer aan te zetten. 😉
Hallo, 

misschien een idee om er bij te zetten hoe je het kunt uitschakelen. ik wil het namelijk ook uit hebben maar kan niet vinden waar ik het moet doen via de servicewijzer. wat ik ook graag uit wil hebben is dat smsje wat je krijgt als er een nieuwe factuur is. 

groet 
Willem-Jan 
Reputatie 6
Badge +16
@wjrlock

Mijn excuses voor de late reactie.

Het helaas niet mogelijk om zelf via My T-Mobile de welkom sms'jes in het buitenland uit te schakelen. Uiteraard kunnen wij dat wel voor je doen. Dat heb ik bij dezen dan ook gelijk voor je gedaan.

Het uitzetten van de factuur sms is wel mogelijk via deze pagina. Ook dit heb ik inmiddels al voor je uitgeschakeld. ;)

Vergeet niet om je toestel een keer helemaal uit en weer aan te zetten!
Ik zou ook graag deze wekomst sms niet meer willen krijgen
Welkom op het T-Mobile Forum Burning acid 🙂!

Ik heb deze per direct voor je uitgezet 🙂!
Vandaag overgegaan op T Mobile. Aangezien ik meer in t buitenland zit dan thuis ben, mogen de welkomst smsjes voor mij ook worden uitgezet! Alvast bedankt
Reputatie 6
Hi Murphyslaw,

ik heb de welkomstsms'jes voor je uitgezet. 🙂
Beste mensen van t-mobile,

Zouden jullie deze sms'jes bij mij ook kunnen uitschakelen, dank u.
Hier dezelfde vraag. Graag uitschakelen die welkom in het buitenland berichten. Alvast bedankt!
Reputatie 6
Hallo Femmie & jadatzalwel,

Ik heb de welkomstsms'jes voor jullie uitgezet 🙂 Zodra dit verwerkt is ontvangen jullie deze niet meer!
Hoi T-mobile,

Zouden jullie de welkom in het buitenland smsjes voor mij ook uit kunnen schakelen? En ook de berichten van 1401 over een actieve pas?

Alvast bedankt!
Hoi T-mobile,

Zouden jullie de welkom in het buitenland smsjes voor mij ook uit kunnen schakelen?
@ Ellis-11 en erikpiek11

Ik heb de welkomst-sms'jes bij deze uitgezet! Voortaan ontvangen jullie deze berichten dus niet meer! 😉

@ Ellis-11

Ik heb voor jou ook de Travel en Surf notificaties uitgeschakeld!
Hallo,

Bedankt voor het uitzetten van de welkom in het buitenland smsjes. Ik krijg nog wel steeds smsjes van Travel&surf over een actieve pas. Dit is erg vervelend, want als ik een week in het buitenland ben, krijg ik dat bericht meer dan 5 keer. Zouden jullie dit nog een keer voor me kunnen nakijken?

Alvast bedankt!
Hoi Ellis,

Sorry de wijziging was nog niet helemaal goed opgeslagen. Nu wel. 🙂 Start je toestel voor de zekerheid opnieuw op. Je ontvangt nu geen Travel & Surf notificaties meer.
Graag zou ik ook willen dat je het bij mij ook uit zet.
BVD gr. Harry
Hoi Harry!

Ik zie dat de stop op deze smsjes bij jou sinds 29 april 2013 aanstaat. Welke smsjes krijg je nu nog binnen?
Ja klopt sta hier met iPhone ingeschreven, ik bedoel mijn iPad
Vg Harry
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Harry,

Ik heb het voor jouw iPad abonnement ook uitgeschakeld. 😉
Graag wil ik ook de welkom sms's uitzetten, voor mijn iPhone en voor mijn duo simkaart. Dank u!
Reputatie 5
@ScottNelson

Ik heb de Welkomst sms'jes voor je uitgeschakeld. Prettig weekend alvast 🙂!
Bedankt, Tom!! Ook een fijn weekend!!
Zou je deze berichten voor mij ook uit willen zetten a.u.b.?

Alvast bedankt!

Reageer