Beantwoord

Whatsapp bellen gebruikt, hoge kosten op factuur

  • 18 februari 2017
  • 3 reacties
  • 4033 Bekeken

Ik heb in Zuid Afrika via wifi van het hotel, met whats app gebeld en ben via whats app gebeld. Nu staat er €200,- op de factuur... Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Serviceweb 18 februari 2017, 09:29

Hoi Lievelievelinge,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Oh jee, dat is vervelend. Ik weet niet of je nu nog in Zuid Afrika bent, maar dan is het verstandig om te kijken of er toch niet 4G in je scherm staat (of 2G/3G) ipv het WiFi teken. Soms heb je alleen in een lobby bereik en wanneer je dan naar je kamer gaat valt de WiFi weg en dan ga je over op je abonnement. Verstandig is dan om je roaming uit te zetten (als je er nu nog bent).

Mocht je daar nog zijn, dan zou je ook in je My T-Mobile instellingen je buitenland internet en data kunnen blokkeren, dan weet je zeker dat je geen data kosten meer maakt (als het om data kosten gaat natuurlijk, want dat kan ik niet inzien, maar vaak is het wel zo).

Ben je nu al in Nederland en heb je zojuist je factuur ontvangen dan zou T-Mobile kunnen bekijken hoe het eventueel kan dat je zoveel moet betalen. Ze kunnen alleen niet inzien wat je hebt gedaan. Een medewerker pakt dit topic vanzelf op en die kan er mee aan de slag. Heb even geduld, het is weekend dus kan 24/48 uur duren.

Fijn weekend.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Lievelievelinge,
Welkom op de forum van T-Mobile.

Oh jee, dat is vervelend. Ik weet niet of je nu nog in Zuid Afrika bent, maar dan is het verstandig om te kijken of er toch niet 4G in je scherm staat (of 2G/3G) ipv het WiFi teken. Soms heb je alleen in een lobby bereik en wanneer je dan naar je kamer gaat valt de WiFi weg en dan ga je over op je abonnement. Verstandig is dan om je roaming uit te zetten (als je er nu nog bent).

Mocht je daar nog zijn, dan zou je ook in je My T-Mobile instellingen je buitenland internet en data kunnen blokkeren, dan weet je zeker dat je geen data kosten meer maakt (als het om data kosten gaat natuurlijk, want dat kan ik niet inzien, maar vaak is het wel zo).

Ben je nu al in Nederland en heb je zojuist je factuur ontvangen dan zou T-Mobile kunnen bekijken hoe het eventueel kan dat je zoveel moet betalen. Ze kunnen alleen niet inzien wat je hebt gedaan. Een medewerker pakt dit topic vanzelf op en die kan er mee aan de slag. Heb even geduld, het is weekend dus kan 24/48 uur duren.

Fijn weekend.
Okay dank.Wifi was uitstekend in hotel en dataroaming staat natuurlijk altijd uit. Het gekke is dat het grootste bedrag was door gebeld te worden via whats app vanuit nederland. En thuis is de wifi ook goed.
Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Zou je eens kunnen kijken in de factuur specificatie? Daar staat precies in wat je geld heeft gekost.

Groet,

Reageer