Beantwoord

Wijzigingen op de Antillen

• 14 januari 2017
  • 2 reacties
  • 101 Bekeken

Gaan jullie wat doen voor de Antillen? Er zijn genoeg mensen die daar bijna elk jaar zijn, zoals mezelf. In mijn geval gaat het specifiek om Curaçao
icon

Beste antwoord door HugoB 14 januari 2017, 13:16

Ik neem aan dat je bedoelt qua tarieven? Ik verwacht van niet om eerlijk te zijn, aangezien de focus vooral op de EU ligt de komende tijd in verband met de veranderende regelgeving. Als je er regelmatig bent, is het misschien handiger om een lokaal simkaartje aan te schaffen. Tegenwoordig is alleen data bijna altijd wel genoeg vanwege Whatsapp bellen of Facebook Messenger of welke app dan ook waarmee valt te communiceren met gewoon je Nederlandse nummer als afzender.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +5
Ik neem aan dat je bedoelt qua tarieven? Ik verwacht van niet om eerlijk te zijn, aangezien de focus vooral op de EU ligt de komende tijd in verband met de veranderende regelgeving. Als je er regelmatig bent, is het misschien handiger om een lokaal simkaartje aan te schaffen. Tegenwoordig is alleen data bijna altijd wel genoeg vanwege Whatsapp bellen of Facebook Messenger of welke app dan ook waarmee valt te communiceren met gewoon je Nederlandse nummer als afzender.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jose_C,

Het klopt inderdaad wat HugoB zegt: wijzigingen voor op de Antillen staan niet op de planning. Binnen afzienbare tijd verwacht ik hier dan ook geen veranderingen in. Mocht dit er wel komen, dan zullen we dat op het forum natuurlijk als eerste laten weten!

Mochten wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag! 🙂

Reageer