Beantwoord

zeer traag internet buitenlwnd

  • 10 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 250 Bekeken

Ben momenteel in het buitenland. Heb mijn MBs aangevuld via de app. Maar mijn gewone bundel is op. De nieuwe bundel verbruikt wel data maar geeft zeer slecht en trage verbinding.
icon

Beste antwoord door pipodeclown_2 11 augustus 2019, 00:58

De kwaliteit van de verbinding is niet afhankelijk van de bundel. Je kunt proberen om handmatig een netwerk te kiezen waarmee T-Mobile roamingafspraken heeft: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland
Uiteraard ben je wel afhankelijk van de dekking van deze lokale providers.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4
De kwaliteit van de verbinding is niet afhankelijk van de bundel. Je kunt proberen om handmatig een netwerk te kiezen waarmee T-Mobile roamingafspraken heeft: https://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/buitenland/dekking-buitenland
Uiteraard ben je wel afhankelijk van de dekking van deze lokale providers.

Reageer