Beantwoord

Zeer traag internet in buitenland

• 18 september 2016
  • 2 reacties
  • 178 Bekeken

Reputatie 2
Ik ben via Duitsland, Oosterijk, Slovenie naar Kroatie gereden, waar ik nu zit. In alle landen heb ik zeer traag internet. Roaming staat aan, meerdere netwerken geprobeerd, ,maar niets helpt. bellen gaat wel goed. Me vriendin heeft ook t mobile, en de zelfde problemen.
Voorheen had ik altijd travel en surf, dat ging perfect. En nu krijg ik 100 mb uit me eigen bundel, en ik kruip als een bejaarde slak over het internet.

Wie kan mij aan snel internet helpen?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 19 september 2016, 00:43

Hoi Truckertje.

Het kroontje heeft te maken met het rangsysteem op het forum, alles daarover kun je lezen in dit topic. (Je rang zelf, 'ster', is nog van het oude systeem. 😛 )

Voor wat betreft het trage internet, daarover is dit topic geopend. Het probleem is bekend, er wordt aan gewerkt. Omdat er al een lopend topic over is gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 2
En waarom heb ik een gouden kroon achter me naam? Wie o wie kan het me vertellen 😃
Hoi Truckertje.

Het kroontje heeft te maken met het rangsysteem op het forum, alles daarover kun je lezen in dit topic. (Je rang zelf, 'ster', is nog van het oude systeem. 😛 )

Voor wat betreft het trage internet, daarover is dit topic geopend. Het probleem is bekend, er wordt aan gewerkt. Omdat er al een lopend topic over is gaat dit topic op slot.