Beantwoord

Zeevaart en Luchtvaart tarieven

• 6 mei 2011
  • 2 reacties
  • 3403 Bekeken

Bij toeval zag ik op de site staan "speciale tarieven scheep/lucht-vaart meer info 0800-7111" dit nr werkt niet.

Kunt u mij de tarieven daarvan laten zien?
icon

Beste antwoord door Raymond 13 mei 2011, 09:37

Inmiddels zijn de tarieven opgenomen in het overzicht op de website T-Mobile.nl: Tarieven in en naar het buitenland.

Je kunt ze vinden in het 'drop-down'-menu onder 'Maritiem'.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
@Kapitein
Welkom op het T-Mobile Forum! :)

Omdat er zeer weinig gebruik wordt gemaakt van deze opties is ervoor gekozen om de informatie niet op de website te vermelden. Toch heb ik dit wel doorgezet naar de desbetreffende afdeling om na te gaan of het misschien toch handig zou zijn. Daarom wil ik je bedanken voor je reactie. :)

Cruiseschepen en ferries (Zone 4)
T-Mobile klanten (abonnees) kunnen gebruik maken van GSM netwerken op schepen (cruiseschepen en ferries). Voor het gebruik van deze netwerken gelden roamingtarieven. Er is dus sprake van bellen in het buitenland. De dekking wordt geboden op en in de schepen, maar niet er rondomheen. Indien de schepen aan wal liggen zijn de netwerken niet beschikbaar (maar wel de netwerken van het land waar het schip aangemeerd ligt).
De volgende roamingpartners bieden deze diensten aan:

• MCP: Maritime Communications partner (netwerkcode 901 12);
• MCP is beschikbaar op o.a. DFDS Ferries A/S en Stena Line (Noordzee/Kattegat). Op de factuur kun je deze service terugvinden onder de naam Maritiem.
• Manx Telecom Maritime: Pronto (netwerkcode 234 58) is beschikbaar op verschillende cruiseschepen in alle oceanen. Op de factuur kun je deze service terugvinden onder de naam Maritiem.
• TIM Italy Maritime: Tim of GoS of GSM on Ships in het display.

Satelliet telefonie
T-Mobile heeft een roaming overeenkomst met Thuraya. Het is daardoor mogelijk om met je eigen T-Mobile simkaart gebruik te kunnen maken van het Thuraya netwerk. Dit netwerk bestrijkt grofweg Europa, Afrika en West-Azië. Een dekkingskaart is beschikbaar op de website van Thuraya. Voor het gebruik van Thuraya is een satelliet telefoon vereist. Thuraya valt binnen de uitzonderingszone (Zone 4). De tarieven voor bellen via satelliet staan op de website bij bellen in het buitenland. Bij het dropdown menu van het landenoverzicht kies je 'Satelliet'.

Luchtvaart
Mobiel bellen aan boord van het vliegtuig is bij de meeste luchtvaartmaatschappijen niet toegestaan. Je kunt hiervoor het beste de website van de luchtvaartmaatschappij raadplegen. T-Mobile heeft nu geen overeenkomsten met luchtvaartmaatschappijen.
Reputatie 6
Inmiddels zijn de tarieven opgenomen in het overzicht op de website T-Mobile.nl: Tarieven in en naar het buitenland.

Je kunt ze vinden in het 'drop-down'-menu onder 'Maritiem'.