Beantwoord

Zone 4: Satelliet en maritiem

• 8 april 2016
  • 5 reacties
  • 979 Bekeken

• Doet lekker mee
  • 53 reacties
Wat is Zone 4: Satelliet en maritiem welke landen zijn dat ?? Kan ik daar ook gebruik van maken ?? Ik heb toch mobile prepaid en een LG G 4
icon

Beste antwoord door Pilovali 8 april 2016, 21:14

Hallo,

Aan satelliet en maritiem zijn geen landen aan verbonden. Het is als je gebruikt maakt via een satelliet telefoon of internetten op een (cruise)schip of vliegtuig.

Groet,
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Aan satelliet en maritiem zijn geen landen aan verbonden. Het is als je gebruikt maakt via een satelliet telefoon of internetten op een (cruise)schip of vliegtuig.

Groet,
Maar werkt dat ook met een LG G 4 ???
Reputatie 6
Badge +17
Als je met je telefoon verbind met het netwerk op een vliegtuig of schip, dan zou het gewoon moeten werken.
Goedemorgen,

Ik ga 9 maanden op een cruise werken. Hoe kan ik mijn abonnement het beste omzetten?
Ik behoud mijn toestel die ik nu heb dus het is een sim only maar ik wil overal internet kunnen hebben (contacten behouden via skype, whatsapp en dergelijke).
Reputatie 3
Badge +7
Als ik op de buitenlandpagina kijk, zie ik dat het niet mogelijk is om gebruik te maken van een dataverbinding in Zone 4.

Je zou kunnen informeren bij de maatschappij waarvoor je gaat werken. Het lijkt me dat cruiseschepen tegenwoordig een wifi-verbinding aan boord hebben, waarmee je verbinding kan maken. Je toestel heb je dan alleen nog nodig om te kunnen bellen. Let er wel op dat tarieven in zone 4 hoog zijn: bellen kost je €3,05/min, gebeld worden €1,27/min en een SMS versturen kost ook €0,51. Probeer dus vooral je toestel zo min mogelijk te gebruiken om torenhoge rekeningen te voorkomen.

Reageer