Beantwoord

Zwitserland hoge kosten

• 11 februari 2018
  • 3 reacties
  • 1387 Bekeken

Beste T mobile , ik heb een abonnement bij u genomen omdat ik in Zwitserland mijn bundel mocht gebruiken.
nu verandert u dat .... kan ik nu mijn abonnement vervroegd beëindigen. Eenzijdig kan u toch ons contract niet veranderen ....wij hebben namelijk een appartement in Zwitserland en zit daar toch wel 2 a 3 maanden per jaar. Alvast dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door CrisTien 11 februari 2018, 17:54

Beste Alex, Het een en ander is al sinds 13-06-2017 veranderd. Zwitserland valt in zone 1
Maar je kan daar wel Travel en surf gebruiken.
Zwitserland is geen lid van de Europese Unie,

Zone 1 (Zwitserland)
Bellen vanuit: € 0,23 per minuut
Gebeld worden: € 0,23 per minuut
Bellen naar: € 0,23 per minuut
Sms’en: € 0,07 per sms
Internet: via een Travel & Surf pas
Land in zone 1:

Zwitserland
Tip: sms gratis PRIJS ZWITSERLAND naar 5545
We sturen je dan een sms met de tarieven die bij jouw abonnement of PrePaid horen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste Alex, Het een en ander is al sinds 13-06-2017 veranderd. Zwitserland valt in zone 1
Maar je kan daar wel Travel en surf gebruiken.
Zwitserland is geen lid van de Europese Unie,

Zone 1 (Zwitserland)
Bellen vanuit: € 0,23 per minuut
Gebeld worden: € 0,23 per minuut
Bellen naar: € 0,23 per minuut
Sms’en: € 0,07 per sms
Internet: via een Travel & Surf pas
Land in zone 1:

Zwitserland
Tip: sms gratis PRIJS ZWITSERLAND naar 5545
We sturen je dan een sms met de tarieven die bij jouw abonnement of PrePaid horen.
Dank voor je reactie . Toen ik mijn abonnement kocht zat het in mijn bundel.zonder waarschuwing hebben jullie de overeenkomst verandert. Kan ik nu het abbonement opzeggen? Dank voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alex,

Wat gaaf dat je voor een langere tijd in Zwitserland verblijft! Door EU Roaming regulering is er inderdaad wat veranderd in Zwitserland. Zwitserland is net als Noorwegen en IJsland geen EU-lidstaat. Anders dan deze twee landen hanteert Zwitserland eigen, duurdere tarieven. We willen jouw abonnement betaalbaar houden. Daarom nemen we Zwitserland niet mee in onze EU-zone en blijven voor Zwitserland de huidige tarieven gelden. Je zou in Zwitserland een Travel & Surf pas kunnen activeren zoals Cristien ook aangeeft.

Mocht je je abonnement echt willen stopzetten dan kun je hem afkopen. Je betaalt dan de resterende maandkosten in een keer af. Mocht je daarmee willen doorgaan, laat het mij dan weten.

Reageer