Beantwoord

Zwitserland tarieven

• 31 mei 2017
  • 5 reacties
  • 505 Bekeken

wat worden de tarieven per 15 juni voor bellen naar en van en internetten in zwitserland voor een normaal tmobile abonnement
icon

Beste antwoord door Snotaapje 31 mei 2017, 17:27

Hoi jan_peelen,

Welkom op het T-Mobile Forum

Vanaf 13 juni (bij T-Mobile) worden de roaming regels veranderd. Daardoor kan jij je data-, bel-, Smsbundel in heel de EU gebruiken! (met uitzondering naar EU nummers bellen. Van EU naar NL kan. Bij Stel Samen & Stel Bij en Go heb je tot 120 minuten om heel de EU te bellen).

In zone EU + IJsland + Noorwegen zitten de volgende landen:
Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

De volgende landen zitten in zone 1
Zwitserland.

De roaming verandering is alleen geldig bij zone EU. Zone 1 doet niet mee.

Het ligt er aan wat voor abonnement hebt en wat de kosten zijn voor gebruik.
Omdat ik als klant niet kan zien wat voor abonnement je hebt kan je naar de prijslijst kijken.
Ik hoop dat het duidelijk is geworden.

- Snotaapje;)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 4
Badge +5
Hoi jan_peelen,

Welkom op het T-Mobile Forum

Vanaf 13 juni (bij T-Mobile) worden de roaming regels veranderd. Daardoor kan jij je data-, bel-, Smsbundel in heel de EU gebruiken! (met uitzondering naar EU nummers bellen. Van EU naar NL kan. Bij Stel Samen & Stel Bij en Go heb je tot 120 minuten om heel de EU te bellen).

In zone EU + IJsland + Noorwegen zitten de volgende landen:
Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

De volgende landen zitten in zone 1
Zwitserland.

De roaming verandering is alleen geldig bij zone EU. Zone 1 doet niet mee.

Het ligt er aan wat voor abonnement hebt en wat de kosten zijn voor gebruik.
Omdat ik als klant niet kan zien wat voor abonnement je hebt kan je naar de prijslijst kijken.
Ik hoop dat het duidelijk is geworden.

- Snotaapje;)
Reputatie 5
Badge +14
@snotaapje Wat bedoel met uitzondering ? . Als ik goed geïnformeerd ben dan is met ingang van 15 juni ook onbeperkt bellen in de eu met een go abonnement.
Reputatie 4
Badge +5
Hoi Jan,

Je kan met een Go abonnement wel van de EU naar NL bellen dat is gewoon onbeperkt vanaf 13 juni. Nu is het zo dat je 120 belminuten krijgt (met uitzondering van Go Unlimited). Als je van NL naar EU belt gaat dat van je 120 belminuten af. Dat verandert niet. Van EU naar EU gaat ook van de belminuten af.

No stress.
Ik hoop dat het duidelijk is.

- Snotaapje;)
Reputatie 5
Badge +14
Bedankt , als dit nu in het eerste bericht van jou had gestaan, dan had ik de vraag niet gesteld ! 😀
Reputatie 7
Badge +20
Hi Jan,

Zo te zien heeft Snotaapje jou al geholpen met jouw vraag over Zwitserland! Hopelijk is het zo duidelijk?

Aangezien we al een algemeen topic met FAQ hebben over dit onderwerp, gaat dit topic op slot. Verdere vragen kun je in dat topic stellen.