Beantwoord

afspraak maken met iemand van de hoofdkantoor.

• 7 februari 2019
  • 2 reacties
  • 2516 Bekeken

Ik heb op internet gezocht zodat ik iemand van jullie hoofdkantoor kan contacten en toch lukt het mij niet.
Ik ben een student en ik doe international business.
Ik heb namelijk een heel mooi idee voor t-mobile waarmee meer omzet gehaald kan worden in kort tijd.
Ik heb heel lang gezocht om contact te kunnen krijgen met meneer Robert Jelinek-Nacke maar het is mij helaas nog niet gelukt.
Ik hoop dat ik een afspraak kan krijgen en dat ik mijn idee met jullie kunnen delen
icon

Beste antwoord door David 7 februari 2019, 15:36

Hoi @ABDULGHAFOUR,

Goede ideeën, daar staat de deur natuurlijk altijd voor open! 😃

Zoals je misschien begrijpt is iemand in de functie als Robert niet in de gelegenheid om overal op te reageren. Naast dat hij sowieso erg druk is, krijgt hij natuurlijk vaker ideeën toegestuurd en kan niet overal op reageren.

Zou je kunnen aangeven wat het idee is wat je zou willen doorspelen? Je mag dit via een privébericht sturen, want kan ook begrijpen dat je jouw idee niet publiek wilt maken. Ik kan dan voor je kijken wat er mogelijk is en of we er iets mee kunnen!

Ik zie je bericht graag tegemoet!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Financieel Directeur van Tm 🤔 Je komt toch niet met een financieel nadeel voor de klanten hé want dan mag je weer gaan. (Grapje) 🤪 hoewel......
Bel het hoofdkantoor wie weet verbinden ze je door.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @ABDULGHAFOUR,

Goede ideeën, daar staat de deur natuurlijk altijd voor open! 😃

Zoals je misschien begrijpt is iemand in de functie als Robert niet in de gelegenheid om overal op te reageren. Naast dat hij sowieso erg druk is, krijgt hij natuurlijk vaker ideeën toegestuurd en kan niet overal op reageren.

Zou je kunnen aangeven wat het idee is wat je zou willen doorspelen? Je mag dit via een privébericht sturen, want kan ook begrijpen dat je jouw idee niet publiek wilt maken. Ik kan dan voor je kijken wat er mogelijk is en of we er iets mee kunnen!

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer