Beantwoord

Basissnelheid is te laag

• 7 januari 2016
  • 12 reacties
  • 1200 Bekeken

Hallo T-mobile. Ik ben door mijn data van 1GB heen. Nu moet ik het doen met een Basissnelheid van 64Kbps. Jullie geven aan dat ik daarmee kan Whatsappen, e-mailen, en een standaard webpage bekijken. Wat niet kan zijn intensieve diensten zoals video kijken en muziek luisteren. Maar wat ik ook probeer, een webpagina bezoeken is godsonmogelijk. Een Whatsappje gaat nog wel, een mailtje kost me een halfuur, maar een webpage is niet te doen. Gaat het niet eens tijd worden om de BASISSNELHEID een klein beetje te verhogen naar een acceptabel niveau? De websites zijn niet meer zo licht als vroeger, maar de Basissnelheid wel.

Wat denkt u ervan?

Met vriendelijke groet,

Michael
icon

Beste antwoord door Amy 8 januari 2016, 10:08

Hey Michael,

Welkom op het T-Mobile Forum! We zouden het leuk vinden als je jezelf voorstelt in het voorstel topic, we zijn benieuwd naar wie je bent.

Nu terug naar jou onderwerp.. Zware pagina's laden zal inderdaad wat lastig gaan. E-mails versturen zonder bijlage zouden in principe ook prima moeten gaan. Wel gaat alles natuurlijk op een laag tempo maar de basissnelheid is er voornamelijk zodat je wel ook online bereikbaar blijft. Wel zijn we natuurlijk blij met je feedback en nemen dit zeker ook mee. 🙂

Mocht je nou tóch gebruik willen maken van een hogere snelheid dan is het natuurlijk mogelijk om een mb-aanvuller aan te schaffen. En als je nou iedere maand over je bundel gaat en te maken krijgt met de basissnelheid is het misschien een idee om je bundel te verhogen. Dit kun je gemakkelijk doen via My T-Mobile. Om je te bedanken voor je feedback heb ik je 100MB cadeau gedaan, daar red je het wel mee toch tot de 10e? 😉
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
10 jaar geleden was de snelheden in zelfs hoger dan 64 kbps.
Ik ben het helemaal met je eens dat de basissnelheid verhoogd moet worden.

Als je de snelheid van EDGE (~200 kbps) hebt, zijn mobiele websites prima te doen, en een beetje radio streamen werkt ook.

Tegenwoordig zijn webpagina's best groot. Als je bijvoorbeeld de mobiele website van de Telegraaf wilt openen, duurt het al gauw 5 tot 10 seconden voor één pagina.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Michael,

Welkom op het T-Mobile Forum! We zouden het leuk vinden als je jezelf voorstelt in het voorstel topic, we zijn benieuwd naar wie je bent.

Nu terug naar jou onderwerp.. Zware pagina's laden zal inderdaad wat lastig gaan. E-mails versturen zonder bijlage zouden in principe ook prima moeten gaan. Wel gaat alles natuurlijk op een laag tempo maar de basissnelheid is er voornamelijk zodat je wel ook online bereikbaar blijft. Wel zijn we natuurlijk blij met je feedback en nemen dit zeker ook mee. 🙂

Mocht je nou tóch gebruik willen maken van een hogere snelheid dan is het natuurlijk mogelijk om een mb-aanvuller aan te schaffen. En als je nou iedere maand over je bundel gaat en te maken krijgt met de basissnelheid is het misschien een idee om je bundel te verhogen. Dit kun je gemakkelijk doen via My T-Mobile. Om je te bedanken voor je feedback heb ik je 100MB cadeau gedaan, daar red je het wel mee toch tot de 10e? 😉
Reputatie 2
Badge

Zware pagina's laden zal inderdaad wat lastig gaan.

Inderdaad Amy, met een (basis)snelheid tussen de 8 en 16 kbps,
is dat best lastig. 🆒
Reputatie 4
Badge +13
ik vind dat wel een goede vraag , ik zelf denk dat het verhoogt zo worden naar 120 kbps het al een stuk beter zou gaan !
Reputatie 2
Badge
, ik zelf denk dat het verhoogt zo worden naar 120 kbps het al een stuk beter zou gaan !
Beste, een basissnelheid tussen de 32 en 56 kbps zou prachtig zijn (zoals voorheen).
Voor wat jij/jullie willen zijn er mb-aanvullers, wat de Moderator al aangaf.
(er moet brood op de plank komen...nietwaar).
Reputatie 6
Badge +17
De basis snelheid is moment 64 kbps up en down. Dit is genoeg voor whatsappen.
Als de snelheid het dubbele wordt, kun je zelfs een beetje radio streamen of langzaam Facebooken.
Reputatie 2
Badge
De basis snelheid is moment 64 kbps up en down.
Was dat maar waar, die basis snelheid wordt afgeknepen op 8 kbps (althans bij mij wel).
Reputatie 6
Badge +17
Er is een verschil tussen KBps en Kbps 😉
Jij download waarschijnlijk met 8 KB/s, dat is dus ongeveer 64 Kbps.
Reputatie 2
Badge
Jij download waarschijnlijk met 8 KB/s, dat is dus ongeveer 64 Kbps.
Beste, dat is jouw theorie. Praktisch ligt het anders... 1 KB/s downloaden is dus ongeveer 8 Kbps.
😉
Reputatie 6
Badge +17
Dus 64 kbps is 8 KB/s 😉
8 x 8 (er zitten 8 bits in een byte) = 64 precies.
Reputatie 4
Badge +13
, ik zelf denk dat het verhoogt zo worden naar 120 kbps het al een stuk beter zou gaan !
Beste, een basissnelheid tussen de 32 en 56 kbps zou prachtig zijn (zoals voorheen).
Voor wat jij/jullie willen zijn er mb-aanvullers, wat de Moderator al aangaf.
(er moet brood op de plank komen...nietwaar).

zeker is dat zo , maar je kunt er ook klanten mee krijgen !:)
Reputatie 2
Badge
zeker is dat zo , maar je kunt er ook klanten mee krijgen !:)
Tja, een verhoging van de onbeperkte basissnelheid voor een prijs
van € 15,00 in plaats van € 10,00 p mnd "nu",
heeft wat meer kans van slagen (lijk mij) 😉

Reageer