Beantwoord

Bellen NL en EU onbeperkt

Goedemorgen,
Al jaaaaren klant bij t-mobile en altijd erg tevreden geweest, goed geholpen ook altijd vooral in de winkel in alphen a/d rijn
Nu heb ik zelf ondervonden dat sinds juni 2017 (toen het internetten gratis werd door europa) dat het lijkt of de verbinding slechter is geworden.
Ik heb al jaren een relatie met iemand in Belgie en bellen dus altijd over whatsapp, of iig over internet.
Maar omdat deze verbinding dus steeds verbroken werd ben ik maar gewoon over de lijn gaan bellen, aangezien ik toch bellen NL en Eu onbeperkt heb.
Na dst eerste gesprek ben ik gelijk gaan checken en idd er waren mij geen extra kosten gerekend hiervoor. (Nog niet op dat moment)
mijn aankomende rekening heb ik ontdekt is € 205.00 en ja hoor dus toch kosten bellen naar een EU land
Het blijkt dus dat je onbeperkt kan bellen als je je in een ander EU land bevind dan je eigen land (wat ook een EU land is btw)
Ik zou dan ook graag zien dat jullie deze misleidende tekst zouden willen veranderen
Want wat er op mijn app staat
"BELLEN NL EN EU onbeperkt" is dus niet waar.
icon

Beste antwoord door Jaimy 9 februari 2018, 15:00

Hoi KRCvdB,

Ik snap dat dit soort dingen soms erg verwarrend kunnen zijn! Het is daarom goed om ook de tarieven die bij jouw afgesloten prijsplan horen, altijd even door te nemen. Daar staat precies vermeld wat de kosten zijn voor bepaalde handelingen.

Daarnaast wordt nu in de nieuwe prijsplannen letterlijk "bellen van NL naar de EU" genoemd, wat denk ik al een stuk helderder overkomt!

Bedankt voor jouw feedback, daar hebben we sowieso altijd wat aan. 😃

Mocht je in de toekomst nog meer vragen of opmerkingen hebben, laat het dan vooral even weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +15
Hoi KRCvdB,

Ik snap dat dit soort dingen soms erg verwarrend kunnen zijn! Het is daarom goed om ook de tarieven die bij jouw afgesloten prijsplan horen, altijd even door te nemen. Daar staat precies vermeld wat de kosten zijn voor bepaalde handelingen.

Daarnaast wordt nu in de nieuwe prijsplannen letterlijk "bellen van NL naar de EU" genoemd, wat denk ik al een stuk helderder overkomt!

Bedankt voor jouw feedback, daar hebben we sowieso altijd wat aan. 😃

Mocht je in de toekomst nog meer vragen of opmerkingen hebben, laat het dan vooral even weten!

Reageer