Vraag

Betalen met air miles

Reputatie 4
Badge +12
Zoe het een goed idee zijn om met air miles te betalen ?

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jan,

Leuk dat je meedenkt! We zijn altijd blij met klanten die meedenken! Momenteel hebben we al een mooi spaarprogramma, heb je je daar al voor aangemeld? Met je T-Mobile Extra punten kun je bijvoorbeeld korting krijgen op je factuur of sparen voor cadeaus en uitjes.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten!
Reputatie 2
Hoi Jan,

Leuk dat je meedenkt! We zijn altijd blij met klanten die meedenken! Momenteel hebben we al een mooi spaarprogramma, heb je je daar al voor aangemeld? Met je T-Mobile Extra punten kun je bijvoorbeeld korting krijgen op je factuur of sparen voor cadeaus en uitjes.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het me weten!

Als ik Jan zijn berichtje lees dan denk ik eerder dat hij bedoeld dat je dingen met airmiles kunt betalen bij T-Mobile, niet sparen. Dat heeft dan ook niks met het T-Mobile spaarprogramma te maken.

Ik vind het idee wel leuk, heb toch geen idee wat ik met mijn airmiles moet doen, dus bij T-Mobile zou het mooi te besteden zijn als korting op je abonnementskosten of zoiets.
Dat lijkt mij ook een leuk idee. Dat je korting kan krijgen op je factuur
Reputatie 3
Dat is niet zo simpel. Volgens mij moet T-Mobile dan toetreden tot de airmilesorganisatie en ook airmiles gaan uitdelen. En ze hebben hun eigen spaarprogramma al, dus.... vergeet het maar.
Mocht je dat heel erg vinden en het willen verdrinken, bij een bepaalde slijter kan je ze wel inleveren voor korting op drank. :D
Moet je wel boven de 18 zijn.
Reputatie 5
@xcrm 😃 :D

@Allen thanks voor het signaal, nemen we mee en wie weet mogen wij in de toekomst ook tot het airmiles clubje behoren.
Heel goed idee!
@Allen Inderdaad een goed idee 🙂 Wij hebben het een tijdje terug als T-Mobile met Airmiles samen overwogen en uitgezocht wat er voor nodig was om dit mogelijk te maken. Helaas bleken de IT-integratie kosten dermate hoog dat het feestje niet is doorgegaan. Helaas dus!

Reageer