Beantwoord

Daar zit ik dan, met mijn flex abonement, en een android toestel........

gezien er in nederland nog steeds geen google play kaarten te koop zijn (waarom eigenlijk niet)
maar T-mobile wel een optie heeft om je apps te kopen met t-mobile, dacht ik ,YES..
mijn neus, flex abo wordt dus niet ondersteund.
wat is dit voor een vorm van abonnement discriminatie ?
ik heb een mega dikke bundel achter de hand, en kan er geen gebruik van maken.
en nee, een ander abo ga ik niet pakken, want dan verlies ik het tegoed wat ik opgebouwd heb.
kan iemand me daar een antwoord opgeven, ik krijg alleen maar ontwijkende antwoorden in T-mobile winkel.
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 17 februari 2015, 11:02

Flex is nog een heel oud prijsplan, waarbij alles uit je bundel ging.

Dingen die later pas zijn ingevoerd vallen hier niet onder. Dat was ook niet zo aan de orde toen je voor dit abonnement koos.

Ik kan met mijn iPhone ook geen apps kopen via mijn mobiele rekening, en zo zullen er altijd uitzonderingen op de regel zijn.

Bekijk origineel

6 reacties

https://www.google.nl/#q=google+play+card
die kaarten zijn in duitsland of belgie ingekocht ,en worden met dikke winst verkocht.
nederland kent nog steeds geen google play kaarten......
maar zoals ik al schreef, ik heb een VETTE bundel achter de hand, maar kan niet kopen met mijn abonnement, bezopen.
Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond @Spatieman

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Een hele handige tip:
Als je een PayPal account aanmaakt en deze koppelt aan je bankrekening kun je ook apps kopen.
Dit is eigenlijk nog veel handiger dan een Google Play Card of factuurbetaling. Want hier zit een hoger limiet aan. Dus stel je wilt een in-app aankoop doen van €30, dan kan dat niet via T-Mobile.
Ik gebruik PayPal ook zelf voor het betalen van apps via de Google Play Store en het werkt erg fijn moet ik zeggen. ;)

Hier kun je een account aanmaken:
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/home

Als je dan naar de Google Play Store gaat, dan kun je onder 'menu', 'mijn account' aantikken.
Als je dat doet dan kun je bij 'Betalingsmethode toevoegen' op 'PayPal toevoegen' drukken.
Dan vul je je account gegevens in en kun je ook alles met Google kopen. Dus boeken, films, apps, muziek etc.

Groetjes,
Leroy
klopt..
maar ik zit (vrijwillig) in bewindvoering, einde oefening voor voor.
en al zat ik het niet, dan deed ik het nog niet.
Flex is nog een heel oud prijsplan, waarbij alles uit je bundel ging.

Dingen die later pas zijn ingevoerd vallen hier niet onder. Dat was ook niet zo aan de orde toen je voor dit abonnement koos.

Ik kan met mijn iPhone ook geen apps kopen via mijn mobiele rekening, en zo zullen er altijd uitzonderingen op de regel zijn.
bezopen :(
zo kom ik nooit van de bundel af die ik opgebouwd heb.

Reageer