Beantwoord

Data delen in je groep

Zou he tniet mooi ,ijn om je data te kunnen delen binnen je groep. Ik heb nl altijd over en mij dochter komt net uit.. Zoud it binnenkort mogelijk zijn?
icon

Beste antwoord door ShadowLea 30 oktober 2017, 23:40

Ik betwijfel het. Databundels zijn de grootste inkomensbron van providers.

Als men in een groep één bundel kan gaan delen, gaat het bedrijf failliet, of de abonnementskosten stijgen met 500%.

Bekijk origineel

5 reacties

Topic schop omhoog:
Vodafone maakt het mogelijk om je data te delen met je gezinsleden.
Iets wat T-Mobile ook vast zou kunnen doen en waardoor je vast meer klanten mee trekt.
Dat hotspot delen gebruik ik zeer regelmatig.
Vooral om op de tablet wat te kunnen kijken.
Sowieso is de unlimited erg verleidelijk om elke dag wel flink wat mb´s op te maken.
Reputatie 7
Badge +9
Ik betwijfel het. Databundels zijn de grootste inkomensbron van providers.

Als men in een groep één bundel kan gaan delen, gaat het bedrijf failliet, of de abonnementskosten stijgen met 500%.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dexter1908,

Het is altijd goed om ideeën onder de aandacht te brengen die je aantrekkelijk vindt! Ik moet eerlijk zijn: Ik verwacht niet dat we dit in de nabije toekomst gaan aanbieden. Je weet natuurlijk nooit hoe het over een jaar of wat is, maar voorlopig reken ik er niet op.

Je kunt natuurlijk wel kiezen voor Go Unlimited en mensen in je omgeving af en toe van je hotspot mee laten genieten! 😎
Reputatie 1
Vodafone heeft het.....KPN heeft het......

Wij zijn druk bezig om alkes naar T-mobile over te hevelen. Mobiel 1 is er al en internet en tv zal eind april een geit zijn. Volgend jaar nog drie mobiele abonnementen.

Maar als ik het forum zo aan het volgen ben dan loopt T-mobile wel enorm achter op de concurrentie....geen voice over WiFi....geen volte....geen mb’s delen (wat ik vanwege unlimited nog redelijk snap maar die kun je uitsluiten)

En dan ook nog tot de duurste horen. Altijd klant van toen Ben en later T-mobile geweest. Maar door verhuizing kwam ik in een bereik gat terecht....door aanpassingen van mast (deze is nu hoger) ongeveer twee maanden geleden is dat gat eindelijk weg en dat is de reden van weer terug gaan...maar achterstand vind ik groot. Al komt gelukkig voice over WiFi en volte eraan. Hopelijk zegt deze achterstanden niets over de toekomst....

Reageer