Beantwoord

Deezer systeembeheer

• 8 december 2016
  • 8 reacties
  • 9058 Bekeken

Is het misschien een mogelijkheid om de systeemopslag locatie aan te laten passen door een sms. De ruimte op de systeemopslag zit namelijk nogal snel vol. Als je een SD kaart hebt gekocht kun je de systeemopslag van Deezer overplaatsen naar de sd-kaart binnen de app. Hier zijn al diverse vooraan mee gevuld om dit probleem op te lossen gezien het feit dat t-mobile die is er als een service aanbiedt kan er waarschijnlijk ook iets in de samenwerking worden aangedaan.
icon

Beste antwoord door fluxsystem 8 december 2016, 10:37

Dat klopt, maar bij het aangaan van een door jullie verstrekkend deezer abonnement, is het misschien een idee deze instelling bij eerste gebruik te sms' en. En wellicht zelfs te automatiseren.

Hallo Rick.

Niet iedereen beschikt in elke telefoon over een SD-Kaart slot.
Daarom is de standaard instelling dus op de opslag van je telefoon.
Ook hebben sommige mensen liever niet dat het op de SD-Kaart komt.
Daardoor hebben mensen de vrije keuzen om dit aan te passen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Is het misschien een mogelijkheid om de systeemopslag locatie aan te laten passen door een sms. De ruimte op de systeemopslag zit namelijk nogal snel vol. Als je een SD kaart hebt gekocht kun je de systeemopslag van Deezer overplaatsen naar de sd-kaart binnen de app. Hier zijn al diverse vooraan mee gevuld om dit probleem op te lossen gezien het feit dat t-mobile die is er als een service aanbiedt kan er waarschijnlijk ook iets in de samenwerking worden aangedaan.

Hallo Rick.

Wat bedoel je precies?
Je kan via de Deezer app je opslag locatie wijzigen (Mijn Muziek -> Instellingen -> App Instellingen -> Opslagruimte Veranderen)

Als het iets anders is.. hoor ik het graag

^ Diego
Dat klopt, maar bij het aangaan van een door jullie verstrekkend deezer abonnement, is het misschien een idee deze instelling bij eerste gebruik te sms' en. En wellicht zelfs te automatiseren.
Reputatie 4
Badge +6

Hallo Rick.

Niet iedereen beschikt in elke telefoon over een SD-Kaart slot.
Daarom is de standaard instelling dus op de opslag van je telefoon.
Ook hebben sommige mensen liever niet dat het op de SD-Kaart komt.
Daardoor hebben mensen de vrije keuzen om dit aan te passen.
Ok.. was maar een ideetje...
Reputatie 4
Badge +6
Ok.. was maar een ideetje...

Snap ik ook wel hoor :)
Was niet om je aan te vallen, dont worry 🙂
Reputatie 7
Badge +20
En ideeën juichen we altijd toe, zo blijven we leren, elkaar scherp houden en weten wij ook wat er speelt bij jullie! 🙂 Zo kunnen we onze diensten blijven verbeteren, dus blijf vooral gedachten en suggesties spuien!

Goed om te zien dat Diego al mee heeft gedacht over jouw idee. Hij pakt ook gelijk de meest voorname issues hiermee aan. Over het algemeen heeft het merendeel van de mensen het liefst zelf de keus om iets te doen en niet dat wij dat alvast regelen.

Zoals gezegd, blijf ideeën opwerpen, vinden wij alleen maar leuk! 😃
Reputatie 4
Badge +6
@david Z'n soort gelijke casus krijg ik vaker in mijn ict opleiding.
Daarom is het ook de meest voor de hand liggend
Reputatie 7
Badge +20
Nogmaals bedankt Diego! Je bent lekker bezig en blijf vooral je kennis met ons delen! 🙂

Reageer