Denk Mee! Bezorging van je nieuwe toestel

Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
Standaard ontvang je na aankoop van je bestelling , je telefoon de volgende werkdag tussen 09.00 en 18.00 uur. Deze service bieden wij jou gratis aan. Een hele dag thuis zitten wachten op de postbode is natuurlijk niet voor iedereen ideaal. Zou jij bereid om tegen betaling zelf te bepalen hoe laat je bestelling wordt bezorgd?
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 4
Hoi 1inge, 

Naar mijn weten is dit al op dit moment, namelijk:
is het je bekend dat je zodra je een telefoon besteld bij T-Mobile je een mail krijgt van AMP logistics. In deze mail van AMP logistics kan je een dag aavinken en een dagdeel. 
Daarna krijg je op de dag zelf een mail met het tijdvlak van twee uur dat het toestel afgeleverd wordt, tenminste dat was bij mij wel het geval in mei van dit jaar. 
Ik heb hier namelijk toen niets voor hoeven betalen, maar ik weet uiteraard niet of de bezorgwijze inmiddels is aangepast?

Groetjes Tribaltim
Beste Tribaltim,

Dank voor je reactie. We bieden inderdaad deze mogelijkheid. Wat we nog niet bieden is dat je ook in de avond en in het weekend je toestel geleverd kunt krijgen. Tevens hoef je dan niet meer een tijdvak van twee uur vrij te houden, maar kun je gewoon een tijd afspreken.

Groet, Jalon
Reputatie 5
Ingevuld! Voor de avonden en zaterdagen zou ik bereid zijn om extra te betalen. €14,95 of €9,95 vind ik wel prijzig maar als je deze prijzen halveert is het ineens een stuk interessanter. Tsja en natuurlijk is gratis is nog beter maar jullie zijn Sinterklaas niet. 😉
Reputatie 4
Hoi JalonS, 

thanks voor de aanvulling! 
Ik heb de vragen ingevuld. Ik ben wel bereid om te betalen voor de mogelijkheden, echter de prijs vind ik te hoog. 
Daarom heb ik nu voor de gratis versie gekozen in de enquete. 

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
Ik heb hem ook ingevult:)

Gezien ik huisvrouw ben, ben ik toch meestal thuis, dus zou ik persoonlijk niet extra betalen voor de mogelijjkheid, maar het zou wel fijn zijn om te kunnen kiezen 😃
Lekker nederlands dus, graag gratis alle mogelijkheden hebben 😛
Reputatie 6
Prima dat je de keus heb voor het weekend of in de avond maar ik vind het wel een beetje duur iets goedkoper zou welkom zijn
Beste JalonS of andere T-Mobile medewerker,

Ik heb de enquette ingevuld, echter toch een paar dingen.

Net als een aantal andere mensen vindt ik €9,95 voor tijdstip bepaling, dan wel zaterdag bezorging echt aan de dure kant. Nu heb ik begrepen dat dit een tarif is dat AMP zelf zou hebben bepaald en nu hanteerd. Als T-Moble zou je daar best wel eens op moeten kunnen afdingen. Tuurlijk is het logisch dat een extra service ook wat mag kosten, maar €9,95 of zelfs meer is echt wel aan de hoge kant.

Een ander punt van critiek is het volgende:
Je kan heel mooi alles online bestellen en regelen. Wat ik alleen echt mis, is b.v. ook de mogelijkheid om online alles af te handelen en ook tenminste de mogelijkheid te hebben om het bij een officiële T-Mobile winkel af te kunnen halen en te tekenen. Er zijn genoeg situaties te bedenken waardoor je het niet thuis of op je werk kan laten bezorgen. Enige wat dan aangepast zou kunnen worden is de datum van afhalen (afhankelijk van de voorraden van een winkel). Niet de volgende dag, maar 5 werkdagen later oid. Dit zonder extra kosten, daar het bij T-Mobile besteld is, en ook afgehaald wordt.

Secundair misschien de mogelijkheid om wel T-Mobile partners te kunnen kiezen in plaatsen waar geen officiële T-Mobile shopt aanwezig is, en hier een KLEINE meerprijs aan te hangen t.b.v. "provisie" voor de T-Mobile partner b.v.

Het zou leuk zijn wanneer T-Mobile hier iets mee kan doen. Zelf zitten ik en mijn partner nl. in de situatie dat we een buitenlands woon adres hebben, maar dat we in NL werken, en daar dagelijks zijn. Alleen is het niet mogelijk om het toestel na verlenging (moet dus ook getekend worden) op het werk te laten bezorgen. Abbo staat wel gewoon op NL adres geregistreerd van familie.

Mvg,