Denk Mee! Een prijs winnen?

Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
Stel, je kan kiezen tussen twee games op je mobiele telefoon. De een is enorm populair; de ander iets minder maar daar spaar je punten mee. Denk met ons mee en laat ons weten wat jij zou kiezen.
Lees het hele onderzoek

31 reacties

Ik zou kiezen voor de game die geen extra reclame op mijn toestel laat zien......
Reputatie 4
De wat populaire spellen speel ik weinig, doe ik toch al niet op me foon, en prijzen zijn vaak wel leuk, maar zit meestal ook een hoop zooi aan vast, waaronder JohnH al aangeeft, reclame... Krijg je meestal tig emails van als het al geen foontjes zijn terwijl je in feite een paar bonbons heb gewonnen en verder niet.

Dus mja, persoonlijk geen van beide, maar als ik moest kiezen, dan maar de populaire spel..
Reputatie 6
Ik kies dan voor het spel met extra punten sparen
Reputatie 4
Zo in het algemeen zou ik kiezen voor iets waar prijzen mee te winnen zijn. Dat kan altijd leuk zijn.

Maar eigenlijk ligt het toch aan de individuele spellen. Dus zou ik pas echt kunnen kiezen als ik de spellen voor mij zie. 🙂
Een kans om iets te winnen is altijd wel leuk..
Reputatie 4
Geen idee, ik zou gewoon voor de leukste game gaan. Bij voorkeur eentje zonder al te veel irritante reclame.
Zonder reclame of welke manier van spam dan ook.... Spelletjes zijn een leuk tijdverdrijf als je moet wachten. Maar ik ben er meteen klaar mee als er reclame in verwerkt wordt.
Reputatie 2
Dan is het in ieder geval een leuke game.
Alleen een game waar je wat kan winnen maar geen reclame
Dingen winnen is erg leuk.. zo blijft de game ook leuk. Maar of dit et ook echt komt...
Reputatie 4
Altijd gaan om iets te winnen, als je vervolgens maar niet lastig wordt gevallen door reclames of lastige mensen die je gaan bellen......
Het is altijd leuk als je wat kan winnen. En onbekende games worden daardoor toch wel bekend, dus lang onbekend zal zo\'n game niet zijn denk ik.
De prijs 🙂
Je moet gewoon kiezen welk spelletje je leuk vind. Niet laten beinvloeden door wat op dit moment \"hot\" is. En als daaar toevallig een goed en leuk spelletje tussen zit, tja dan is dat mooi meegenomen
Reputatie 5
Badge
Tuurlijk, ik ben en blijf een hollander!
Geef mij maar die prijs 🙂
Komt er te misnte ook een beetje competitie bij kijken!
Het meest gave lijkt mij om en spel te doen met anderen! Prijs maakt dan niet eens zoveel uit!
Reputatie 2
Een onbekende game wordt dan vanzelf bekender
Minder bekende game met een prijsje eraan vast... Dat is toch dubbel kans op iets dan 1 spel waarmee je alleen 1x blij word... Zo is mijn denkwijze dan
Reputatie 7
Badge +9
Ik speel toch geen enkele van de populaire games, veel te saai en veelal moet P2W (Pay to Win)....

Maar reclame heb ik geen belang bij. Ik krijg al teveel spam..
Speel veel spelletjes op mn foon. Populair en minder bekend.
Belangrijkste voor mij is dat het geen extra $$ moet kosten om een beetje mee te kunnen spelen met de rest..

Meeste games waar je wat kunt winnen levert je vooral tonnen aan spam op en zelden een prijs.

Kortom ik zou kiezen voor de beste game play. Of het spel dan populair is of niet is voor mij niet van belang.
Hoop dat ik wat win
Ik kies een game die ik leuk vindt, of lijkt.

ik laat mijn keuze in wat ik leuk vindt.
Niet beinvloeden door of ik prijzen of andere onzin.

(ik hou er niet van om gemanipuleerd te worden)
Reputatie 2
Tuurlijk het is altijd leuk om prijzen te winnen. Maar ik win nooit iets. Ik weet geen keuze te maken
Veel bekendere spellen ben ik al op uitgekeken. Denk dat ik voor iets nieuws zou kiezen. Bovendien is iets winnen altijd tof.
Altijd leuk een kans op winnen!

Reageer