Denk Mee! Een prijs winnen?

Toon eerste reactie

31 reacties

Het spel waar ik het meeste plezier in heb, dat is toch het belangrijkste.
Inloggen en te zien krijgen dat het koninginnedag is, beetje gemiste kans!
Ik persoonlijk kan ik zelf niet kiezen. Maar ik zal een game maken waar je bijvoorbeeld iets kan winnen. Waar je weer iets mee kan updaten. En niet dat je duizende reclames krijg. En dat er geen internet aanweizig hoeft te zijn en dat je gewoon lekker in de auto kan gamen. Groetjes julien (15 jaar)
Ik kan zelf persoonlijk niet kiezen. Maar ik zal een game maken waar je geen 1000 reclames krijg en dat je ht kan spelen zonder dat je internet gebruik dat je dan gewoon in de auto kan spelen je moet niet een game gaan maken die je na een week niet meer speelt je moet er voor gaan dat je bijvoorbeeld iets kan winnen dat je bijvoorbeeld je vogel kan updaten ect ik heb zelf wel eens aan een game bedacht genaamelijk: opsporing verzocht dat je mensen moet gaan zoeken of kill the animal je bent in een afvelegen gebied je moet vechten voor je leven of drank spelletjes dat je een lekkere cotail kan maken ect succes nog! Gr Julien(15 jaar) sorry als er spelfouten inzitten.
Wie niet waagt , wie niet wint. Voor mij de kans om een prijs te winnen...
Meegaan met de hype, tegenwoordig neemt een populaire game zoveel hype met zich mee dat je er niet omheen kan. In dat geval heb ik liever het nieuwste.

Reageer