Denk Mee! Factuurnotificaties

Reputatie 2
Elke maand zetten we je factuur voor je klaar in My T-Mobile. Ontvang je liever een notificatie hiervan via een Sms of Email? Denk met ons mee en laat ons weten wat jij het prettigst vindt.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

46 reacties

Reputatie 4
Gewoon een smsje is prima, Je kon het volgens mij ergens ook aanpassen om het uit te zetten maar kvind het prima werken zo, eigenlijk.

Denk ook niet dat de link helemaal goed werkt, ik word steeds doorgestuurd naar http://denkmeemet.t-mobile.nl/
Reputatie 6
Patrick@

Vind dat het prima gaat nu voor mij mag dat zo blijven
Email is prima maar push notifactie zou nog beter zijn.

Ik mis inderdaad de vermelding van het bedrag. Vaak ga ik pas een factuur bekijken als het bedrag afwijkt van het standaard bedrag.
Reputatie 2
ik krijg toch al een sms dat de factuur klaar staat?
Ja harmentiem, dat klopt.
De vraag is niet of je er bericht van wil krijgen, de vraag is, wat wil je liever.. Een sms of een e-mail?
Via de sms of email met vernelding van het bedrag.
ik krijg het via sms en dat is uitstekend, maar het zou perfect zijn met vermelding van bedrag. Mocht het nu afwijken, kun je meteen actie ondernemen!
ik wil in de email graag het bedrag aantal min en sms en verbruikte bundel.

snap ook niet waarom er op de pdf rekening mijn internet verbruik niet word vermeld!

dat het bedrag niet word vermeld...vinden jullie zelf blijkbaar ook want bij vraag 3 staat:(momenteel doen we dit nog niet)?
In de sms die ik krijg kan ik nooit zien om welk abbo het gaat en dat zou voor mij wel fijn zijn zodat ik weet bij wie het bedrag hoort. Ik heb namelijk meerdere kinderen. Het zou dus makkelijk zijn als het telefoonnumer erbij vermeld kan worden en de kosten
graag inderdaad het bedrag vermelden. Nu moet ik elke keer weer de PDF erbij opzoeken.
Reputatie 2
Bedankt voor de reacties! Wij zijn ook heel blij met de open antwoorden.
Reputatie 2
@HABLA,
Tot nu toe tonen we internetverbruik niet op de factuur, wanneer een klant onbeperkt internet heeft en hier dus niet voor hoeft te betalen. We zijn inderdaad aan het onderzoeken of het mogelijk is om altijd het internetverbruik te tonen op de gebruiksspecificatie, dus ook voor klanten die gratis internetverbruik hebben als gevolg van hun internetbundel.
Reputatie 2
@Jessin,
De SMS wordt altijd gestuurd naar het mobiele nummer waar de factuur van is. Krijg je ook notificaties per email, want daarin zou het mobiele nummer inderdaad een toevoeging zijn?
Reputatie 2
Ik zou graag alleen een notificatie krijgen wanneer de rekening hoger is dan het standaardbedrag.
De notificatie zou ik graag als e-mail krijgen, met het bedrag erin genoemd.

Een SMS met de notificatie krijg ik nu wel, maar hoef ik niet per sé. In de SMS wil ik liever geen bedrag zien, want dan ga ik me er gelijk druk om maken en proberen de factuur vanaf mijn telefoon te checken, dat is alleen maar frustrerend. Voor anderen misschien niet. Ik laat dat liever wachten tot ik achter mijn laptop zit en op mijn gemak die factuur even door kan kijken.
Reputatie 2
Ik had overigens de T-Mobile app op mijn telefoon, maar die gebruikte ik nooit.

Ik heb nu de Call Meter 3G widget. Die heb ik zo ingesteld dat ik erop zie hoever ik al in mijn factuurperiode ben (loopt niet gelijk met maand) en hoeveel minuten / procent ik al verbeld heb. 
SMS is bij mij oneindig, dus dat wordt niet geteld. Dat is namelijk wat ik snel wil weten.

Als T-Mobile daarvoor een widget zou maken die 1-op-1 met mijn gegevens schakelt, zou ik de app wel weer installeren. 

Administratie, facturen bekijken en me druk maken om al die gesprekken die buiten de bundel bleken te vallen, dat doe ik niet vanaf mijn smartphone maar aan de laptop!
Reputatie 2
@Stylite,
Bedankt voor je uitgebreide reacties. In de My T-Mobile app hebben we ook de Belstatus-functionaliteit, waarin je kunt zien hoeveel tegoed je nog over hebt voor die maand, en hoeveel gebruikskosten er buiten je bundel zijn. Ook kun je er zien op welke datum je je nieuwe tegoed zult krijgen. In de My T-Mobile app kun je zelfs de gedetailleerde gesprekskosten zien van het nog niet gefactureerde verbruik, dus inclusief datum, tijdstip, gebeld nummer en eventuele kosten.
Tot nu toe prima met een SMS\'je.
Een totaalbedrag met eventueel korte samenvatting in het SMS\'je is welkom 🙂
Misschien is het ook handig dat er voor klanten makkelijk per sms oid op te vragen is hoeveel tegoed zij deze maand nog hebben of hoeveel zij hierboven zitten.
Reputatie 2
@JyotiT,
Bedankt voor je reactie. We hebben deze dienst wel, je kunt dan bellen naar 1202 om te horen hoeveel bundeltegoed je nog over hebt, en hoeveel gebruikskosten je buiten de bundel hebt.
Vooral het bedrag dat afgeschreven gaat worden, lijkt me handig om in de factuurnotificatie (zij het via push notificatie, zij het via sms) te vermelden.
Ik wil wel graag dat het bedrag vermeld wordt
Reputatie 2
Ik wil in een e-mail ook graag het telefoonnummer erbij. Ik heb 5 abonnementen op mijn naam voor het hele gezin. Het is handig als het betreffende telefoonnummer er dan bij vermeld wordt.
Reputatie 2
Omdat ik vijf abonnementen op mijn naam heb staan vind ik het handig als ook het betreffende telefoonnummer erbij vermeld wordt. Anders moet ik wellicht nog vier keer (Murphy?) inloggen op my-t-mobile, voor ik het goede nummer heb.
Sms is prima, graag ook telefoonnr en bedrag erbij vermelden.
Dan kan er gelijk actie ondernomen worden bij vreemd afwijkend gedrag.
Ik heb nl meerdere mobiele nrs...omdat die van mijn kinderen ook op mijn naam staan (ze zijn nl nog niet volwassen).
Als ik zie dat er iets niet klopt dan controleer ik mijn vaktuur.