Denk Mee! Factuurnotificaties

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

46 reacties

Reputatie 2
Ik zou het in het pushbeicht van my t-mobile kunnen zien
graag wel duidelijke overzivht. wat is FTMSC?? GRAAG DUIDELIJKE UITLEG!!!
Graag zou ik bij de melding het factuur bedrag zien.
Duidelijke verklaring van kosten. Wat is FTMSC? Waar komt dit vandaan?
Reputatie 2
Dit bericht ontvang ik van jullie:

Beste T-Mobile klant,
Je Factuur online staat klaar op My T-Mobile. Log in op www.t-mobile.nl en bekijk je factuur met specificatie.
Het bedrag van de factuur wordt binnen 10 dagen van je rekening afgeschreven.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile

Dit is een bericht zonder actieve link naar jullie website. Terwijl jullie dat in bovenstaand voorbeeld wel suggereren. Graag voortaan weer een actieve link, het liefst naar My T-Mobile.
Reputatie 2
Ik zou zeggen, volg het voorbeeld van KLM op en doe meer met social media. I.p.v. een SMS en mailtje zou een prive bericht via Facebook (of wellicht voor andere gebruikers via Twitter) ook handig zijn. Om nog verder te gaan, via Instagram is het voortaan mogelijk foto\'s prive naar elkaar te sturen. Een foto/plaatje met \"Uw factuur staat klaar\" en eronder een korte opsomming, bijv. factuur bedrag die ik via instagram in mijn prive box krijg is ook nice.

Wellicht ook op de factuur vermelden hoeveel T-Mo Extra punten de factuur heeft opgeleverd + eventueel de waarde in geld van die punten (indien de punten bij de T-mo shop worden gebruikt).

Zoals al vermeld onderzoeken jullie het vermelden van het data gebruik. Ook voor mensen met een onbeperkte bundel is dit handig. Bijv. als ze een nieuw abonnement gaan afsluiten. Dan weten ze of ze voor een abonnement met bijv. 1, 2 of meer GB moeten kiezen.
Reputatie 2
Oh nog een aanvulling, direct een link toevoegen zodat mensen de factuur direct kunnen betalen zou ook handig zijn! Zowel in de sms, e-mail als via Social Media. (KLM laat mensen diensten nu via een link in een social media prive bericht betalen). Daarbij zou het ideaal zijn als naar ideal ook creditcard betalingen mogelijk zijn etc.

Betaling van de factuur via de website heb ik overigens ook nog niet kunnen vinden, maar misschien kijk ik niet goed genoeg. Ga nog even zoeken 🙂
Reputatie 5
De sms vind ik meer dan prima.

Actieve link naar My T-Mobile zal lastig worden maar........

Misschien een idee, aangezien vele onder ons een smartphone hebben, om in de app een melding optie te maken. Je krijgt dan vanzelf een melding in de statusbalk en dan zit je binnen 2 tikken in je factuuroverzicht in de My T-Mobile app. Het voordeel is dat je dan ook gelijk het factuurbedrag ziet staan. En om het helemaal af te maken zou je daar de optie kunnen inbouwen om via iDeal de factuur te betalen.
Ik zou graag het bedrag van de factuur zien in de SMS. Nu moet ik alsnog achter mijn pc kruipen om de factuur te bekijken als het bedrag anders is dan ik verwachtte. Op mijn telefoon is me dat te priegelig. Anders heb ik net zo lief bericht via email, dan kan ik na het lezen van de mail meteen de factuur opzoeken.
Ik heb een herinnering betaald via acceptmail, maar het doet er daaaaaaagen over dat dit eindelijk is verwerkt, terwijl het al (nu 4 dagen geleden) reeds is betaald. 1 iemand gesproken en die zei dat het verholpen was, maar mijn vrouw is mobiel niet bereikbaar in Spanje!!! Ergerlijk
Reputatie 2
Ik vind het wel een goed systeem zo hoe het nu gaat.
Een bedrag vermelden in een sms hoef ik niet, ik kan mijn verbruik goed checken via de app.Ook vindt ik het idee dat iedereen mijn kosten eventueel kan lezen op mijn telefoon niet fijn(privacy)
Reputatie 2
Enorm bedankt allemaal voor het meedenken! We gaan met jullie tips verder aan de slag.

Het onderzoek en topic zijn gesloten.
ik kijk veel eerder naaar een sms\'je dan naar een e-mail.
en daarnaast zou het slim zijn om gebruikers zelf te mogen laten kiezen: sms, e-mail of push? gewoon aanvinken.
Goedemorgen, de factuur wordt per tijds eenheid van een maand verzonden. Waarom niet per kalender maand. Dus van 1t/met 31. Dat geeft overzicht en is ook makkelijk als je het bericht krijgt dat je nog zoveel mb over hebt alvorens je in de langzame stand terecht komt. Vriendelijke groet, Reinoud
stuur de details factuur naar de ouders en stel tevens een limiet in (ouders kunnen limiet opgeven)
Het is slecht geregeld hoe t-mobile de factuur onoverzichtelijk weergeeft. Tevens wil ik kwijt dat het een slechte zaak is dat er ondanks de hoge kosten van een abbonement nog steeds geen 4 G netwerk is in het grootste deel van nl. Dit terwijl andere providers hier wel al over beschikken.
Reputatie 2
Ik mis de mogelijkheid om via 1202 te betalen. Maakte hier in het verleden altijd gebruik van
Reputatie 5
@jhcm,

Door de invoering van de IBAN rekeningnummers is het helaas niet meer mogelijk om via 1202 te betalen.
Op onze factuur informatie pagina zie wat de mogelijkheden om om je factuur te betalen.
Reputatie 2
Graag openstaande facturen laten zien in de t-mobile app met de optie die te kunnen betalen van uit de app.