Denk mee! Gebruik jij internet om naar je favoriete muziek te luisteren?

Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
Maak jij gebruik van programma's waar je online muziek mee kunt luisteren? Doe dan mee!
Lees het hele onderzoek

25 reacties

Reputatie 7
@1nge;
Ik heb het onderzoek alweer ingevuld ;)
Succes met het onderzoek.
Reputatie 7
Ik heb het onderzoek ook weer ingevuld 😃
Reputatie 5
@Killerbee89: @xbritt1: Jullie zijn weer lekker fanatiek bezig zie ik 😃! Bedankt voor jullie hulp 😉
Reputatie 7
@K1m;
En zo hoort dat 😉
Reputatie 5
@Killerbee89: Haha! Was iedereen maar zo fanatiek als jullie :)

Waardering mag ook uitgesproken worden toch 😉
Reputatie 6
Badge +12
Heb de poll ook maar eens ingevuld 🙂 !
Reputatie 5
@Dave670: Wat zouden we toch moeten zonder jou 😃!
Reputatie 3
Heb de m ook ingevuld, eerste keer dat ik op een poll bij t-mobile reageer:P
Reputatie 4
@Bambam_

Leuk dat je ook meedoet! 🙂
Ik luister nooit naar muziek via de telefoon

Dat staat niet bij de vragenlijst
ingevuld 🙂
Reputatie 2
Niet echt geweldig van belang meer waardeloos. Met een goede telefoon tegenwoordig zijn ze dat bijna allemaal en een lekker grote geheugenkaartje kun je zat muziek bij je hebben.
Reputatie 5
@doc007: Bedankt voor het delen van je mening 🙂 Zou je het formulier ook nog even in willen vullen? Thanks 😉
abnormaal dat ik door de klantenservice erop gewezen word dat wanneer mijn mb\'s opzijn ik maar lekker via itunes moet downloaden. Ik fiets iedere octend na school en smiddags terug en dan vind ik het heerlijk om een muziekje te luisteren via 538. T-Mobile doet weer eens slechte zaken en komt de beloftes weer niet na.. Jammer
Als tweede post op dit hele forum ^^ Ik heb hem ook ingevuld!

@Dennisrust, je kan natuurlijk ook een beetje overdrijven hé! Als ik heel Nederland rond kart met mn auto moet ik ook gewoon weer tanken ook al rij ik zo zuinig mogelijk

Dus hou er gewoon rekening mee, als het goed is weetje dit al vanaf het begin!
Reputatie 2
Ik heb hem ingevuld
Reputatie 4
Toen ik Spotify gebruikte op mijn SGS2 was binnen een halve maand mijn internet op (1000mb). Dus het is echt heel leuk om te doen, maar je gebruikt je internet als een razende!
Reputatie 5
@Kennef3G,
Sinds afgelopen maandag biedt T-Mobile Deezer aan. Je kunt nummer downloaden en deze dan offline beluisteren. Op dit moment je Deezer twee weken gratis uitproberen.

Meer informatie over T-Mobile en Deezer vind je op onze speciale T-Mobile & Deezer Music pagina.
Reputatie 2
Ik luister liever naar online mixen...

Mijn telefoon heeft geen playlisten en andere opslag nodig omdat ik veelal online luister naar bijvoorbeeld VirtualdjRadio
Helaas gaat het onbeperkt internet verdwijnen na het aflopen van mijn oude abonnement dus dan ga ik weer mijn radio gebruiken.
Ik gebruik zelf Spotify, maar redenen dat ik die gebruik zijn dezekfde waarom ik evt Deezer zou kunnen gebruiken. Heb Deezer zelf nog niet bekeken en kan daarom niet beoordelen of ik het de moeite waard vind om over te stappen.

Helaas werkt de \"klik hier voor alle info\" knop op deze pagina niet meer: http://music.t-mobile.nl/?icmp=BAN_mus_deezer

Zou anders graag kijken of Deezer voordelen heeft t.o.v. Spotify.
Reputatie 5
@ChrisA,

Op de website van Deezer vind je meer informatie over deze dienst. Informatie over het aanschaffen van de bundel via T-Mobile vind je op onze website.

Via Google kun je eens zoeken naar vergelijkingen tussen Deezer en Spotify. Ik vind zelf een groot voordeel dat je voor Deezer geen applicatie nodig hebt en dat je onbeperkt nummer offline kunt beluisteren.
Ik gebruik Deezer met plezier, het enige wat ik jammer vind is dat ik op mijn iPad niet meer kan inloggen omdat mijn iPhone al is aangemeld. Ik zou graag de mogelijkheid hebben om op beide apparaten te kunnen luisteren (niet te gelijkertijd, net als bij Spotify). Verder een fijn programma en goed dat T-Mobile dit aanbiedt!
Reputatie 4
Ik gebruik 8tracks, dus helaas geen poll voor mij.. 😉
Reputatie 2
ik luister veel muziek op spotify en youtube, toen ik nog een i150, 08 abbo had nooit enkele problemen met overige kosten enzo.
nu sinds de ismart kon ik dan eindelijk zonder haperingen een hogere kwaliteid video streamen
alleen ja ik ben er achter gekomen dat ik zo rond de 3-4 gig per maand verbruikt 
met het oude abbonement was dat niet echt een probleem.
maar met het nieuwe abbonement val je na je bundel terug naar 64mbitsps (terwijl ik met de i150 altijd op 2MBps zat eindeloos) en ja dat is niet te doen, dan zou ik naast me bundel tussen de 2 en 3 keer nieuw internet tegoed moeten kopen om op die gezellige 14MBps te kunnen streamen 
dus ja achteraf zit ik liever op de i150 gehad. dan maar een lagere snelheid maar toch eindeloos dezelfde snelheid

en nee ik heb niet altijd toegang tot wifi
op me werk hebben we wel wifi maar zit dacht ik ook op die lage 64mbitsps en daarmee kan ik geen filmpjes downloaden, sterker nog youtube geeft gewoon aan geen mobile netwerk te hebben zo langzaam.

dus al met al ga ik achteraf liever terug naar de i150 
maar helaas kan dat niet meer.
en geen enkele andere provider bied iets beter want dat hebben jullie met elkaar afgesproken 
dus de enige plek waar je een beetje fatsoenlijk kan internetten is thuis via je kabelbedrijf
want het mobile netwerk is daar nog niet klaar voor blijkt
ja of je betaald je wezeloos aan mb`s zoals kpn dat vroeger deed in het begin

dus ja dan denk ik bij mezelf
waarom combineren jullie het niet
bijvoorbeeld ziggo heeft de capaciteid voor internet snelheid en jullie van t-mobile hebben de masten voor mobiel internet
als jullie al het internet verkeer lekker uitfaseert aan bedrijfen die daar de capaciteiten voor hebben hoeven jullie je daar geen zorgen meer over te maken 
maar ik heb daar geen verstand van natuurlijk maar dat idee kwam even domweg in me op

Reageer