Denk Mee! Help de navigatie van onze website te verbeteren

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
De website van T-Mobile wordt druk bezocht om verschillende redenen. Om jullie optimaal en snel de juiste informatie te bieden, is een goede navigatie noodzakelijk. Help ons de navigatie van T-Mobile.nl te verbeteren, zodat je sneller en beter vindt waar je naar op zoek bent.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

3 reacties

Persoonlijk zou ik een geheel ander onderscheid maken, stel nu  dat ik een compleet pakket wil afnemen me betrekking tot internet, bellen en tv dan zou ik het makkelijk vinden dat er in eerste instantie kekozen kan worden uit Mobile service en HomeService.

Als ik zou willen zoeken op het complete pakket, in dat geval zou k kiezen voor HomeService en daarna kan het onderscheid worden gemaakt tussen de diversiteit aan diensten die aangeboden worden onder HomeService.

Je moet het mensen zo makkelijk mogelijk maken een keuze te kunnen maken uit de diensten. Mensen zijn niet zo slim als het gaat om navigeren op het internet, ook als pretenderen ze het te zijn.
Er zitten een paar tikfouten in mijn vorige reactie, ik was wat te snel met klikken. Hierbij zonder tikfouten.

Persoonlijk zou ik een geheel ander onderscheid maken, stel nu  dat ik een compleet pakket wil afnemen met betrekking tot internet, bellen en tv.  In dat geval zou ik het makkelijk vinden dat er in eerste instantie gekozen kan worden uit MobileService en HomeService.

Als ik zou willen zoeken op het complete pakket, in dat geval zou ik kiezen voor HomeService en daarna kan het onderscheid worden gemaakt tussen de diversiteit aan diensten die aangeboden worden onder HomeService.

Je moet het mensen zo makkelijk mogelijk maken een keuze te kunnen maken uit de diensten. Mensen zijn niet zo slim als het gaat om navigeren op het internet, ook als pretenderen ze het te zijn.
Reputatie 3
Bedankt voor jullie waardevolle feedback! Dankzij jouw input gaan we onze navigatie zo aanpassen dat je gemakkelijk alle informatie kunt vinden (waar je naar op zoek bent).
Binnenkort kun je de nieuwe indeling van de navigatie op onze website gebruiken.