Denk mee! Hoe wil jij onze informatie ontvangen?

• 16 januari 2013
  • 68 reacties
  • 4082 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Algemene medelingen zijn ook via facebook welkom natuurlijk, maar ook het T-Mobile plein vind ik een goed medium voor persoonlijke berichtgeving !
Reputatie 2
via twitter is voor mij t fijnst
Social Media is ook een prima informatie kanaal.
Reputatie 2
Tmobile houdt ons al vrij goed op de hoogte via Twitter. Wanneer er een nieuwe mast geactiveerd is of als er storingen zijn. 
Ik weet niet of het al genoemd was, maar ik vind Social Media of Twitter misschien wel een prima medium om mij op de hoogte te houden.
Reputatie 2
Social Media werkt het beste. Het is snel en wordt vaak bezocht. De vraag is hoe je de informatie aanbiedt. Het zou kunnen dat je meerdere accounts aanmaakt voor verschillende doeleinden, dan weet je zeker dat niemand onnodige info krijgt
Relevante vragen. Ben benieuwd naar de einduitslag.
Reputatie 6
Is altijd makkelijk via email
Ingevuld, kleine moeite en een hele korte enquete :)

Succes met de enquete verder!
Reputatie 6
Geweldig service
En zoals meerdere ook al zeggen via Twitter en/of Facebook! Ook omdat we daar tegenwoordig steeds meer gebruik van gaan maken. 😉
Prima, zo\'n enquête. Nooit problemen met T-Mobile.
Zoals al meer gezegd is via social media, maar die optie wordt niet genoemd in de enquete.
Beetje een gemiste kans....

Mail krijg ik al zat, die verdwijnd direct in de prullemand.
SMSjes zijn altijd te kort. Vandaar de keus via SM, indien je het dan wilt kan je dan direct door dat de website voor meer info.
Reputatie 2
Ingevuld de enquête!
Facebook/Twitter?
Reputatie 2
leuk mag ook via social media
social media
Reputatie 3
Ik sluit me aan bij mensen die Social Media missen in dit onderzoek!
Ook op de hoogte blijven via Facebook.

Ik ben zeer tevrede met jullie..
Reputatie 2
Via facebook op de hoogte gehoufen worden is helemaal prima 😉
Via social media is het natuurlijk ook goed om op de hoogte te blijven.. Of via jullie app
Reputatie 2
Slimme en goede actie!
E-mail kan je gemakkelijk terugkijken en rustig te tijd voor nemen. SMS is te direct > in your face tenzij het echt een bericht is waar je wat aan hebt (winactie / super hot nieuws)... Social Media is ook chill alleen teveel berichten van één bedrijf op je wall gaat wel snel irriteren. Prijzenacties, aanbiedingen en nieuwe toestellen vind ik zelf het interessantse.
Het liefst zou ik via sociale media op de hoogte blijven, zoals Twitter en Facebook. 
via Facebook zou ik ook een goede optie vinden.