Denk mee! Hoe wil jij onze informatie ontvangen?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 2
Informatie via Facebook zou mij niet bereiken.
Informatie via e-mail en zeker via sms vind ikzelf ontzettend irritant.
Nieuws lees ik wel via de website want daar heeft T-Mobile toch een website voor? ;)

Maar ook via het gebruikersforum (zoals deze oproep om mee te doen) zouden nieuwtjes terechtkomen bij de gebruikers.

Nog meer info via andere kanalen zouden mij in elk geval storen. :)

Succes verder met het onderzoek en de resultaten.
Kijk, zo\'n manier van enquêteren vind ik nou prima! Wat mij betreft mag het wel zo!
Goed systeem dit
Het belangrijkste vind ik toch wel informatie m.b.t. verbeteringen in het netwerk, want helaas laat dat nog steeds op sommige plekken te wensen over. Vooral binnen op m\'n werk is het bereik minimaal of zelfs nihil.
Voor het persoonlijke nieuws gewoon ouderwets via de sms. Het algemene nieuws via social media en/of de email
Vind het fijn als ik op de hoogte gehouden wordt van persoonlijk nieuws dat ik dat per mail krijg:o

Rest mag via fb en twitter:p
Vind via email en/of social media het meest handig.
SMS is inmiddels zo ouderwets 😮
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor alle reacties! En we hadden inderdaad Social Media ook als optie moeten vermelden. Maar ook de reacties die jullie hier plaatsen nemen we mee in ons onderzoek.
tmobile moet ons opbellen en een smsje sturen zo onthoud je het beter!
Reputatie 7
@het lukt niet; 

Het bellen lijkt me heel onrealistisch en onnodig. Bellen komt vaak niet uit want zij bellen vaak tijdens werktijd en omdit te doen heb je nogal veel mensen nodig. Nieuws kan je beter op de site zetten/ mailen. Smsen vind ik zelf vrij irritant en ongewenst en vooral als het gaat om nieuws.
Social media valt onder zelf-zoeken?
Wat een slechte vragenlijst zeg, zo verbeter je de dienstverlening nooit!!!!!
Heb deze enquete ingevuld!
Hmm Sociaal Media ?
Voor de rest mag dit van mij wel vaker komen een enquete dan weten T-Mobile ook wat de klanten willen cq verwachten van de provider.
Ik ben een tevreden klant, natuurlijk zijn er dingen die verbeterd kunnen worden !!! (WAAR NIET?????)
Reputatie 6
Ook via socialmedia, denk facebook en twitter
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Wat een goede reacties allemaal! We hadden bewust 'social media' er niet tussen gezet omdat al ons nieuws sowieso daar te vinden zal zijn. Soms hebben we nieuws - zoals onze 4G plannen - dat we graag met iedereen willen delen. Omdat de berichten via social media haast per seconde worden vervangen door nieuwe berichten, is de kans groot dat iets gemist wordt. Juist daarom de keuze tussen sms en email, omdat deze berichten persoonlijk naar jou gestuurd zullen worden.

Jullie reacties zijn enorm leerzaam voor ons! En de winnaars worden zo snel mogelijk bekend gemaakt! 😉
Aanbiedingen zijn vaker interessant voor mensen die nog geen product bij t-mobile hebben. Het is onmogelijk om deze mensen via mail/sms te bereiken, aangezien je nog geen gegevens van ze hebt. Deze mensen zul je dus moeten bereiken via een eigen facebook/twitter pagina, of nog beter; een goede site waar alles duidelijk vermeld staat. 

Zelf zou ik graag zien dat je op My T-Mobile wat informatie in kunt vullen, en wanneer T-Mobile relevante informatie voor me heeft, dat ik dan via mail/optie \'berichten/nieuws\' in My T-Mobile op de hoogte wordt gesteld van het nieuws, waarna ik dan zelf verder kan zoeken wat het allemaal precies inhoudt.
Reputatie 3
http://4.bp.blogspot.com/-WQ8RSoQoO2s/Tt68QuS6uEI/AAAAAAAAAMw/i24BE-Qnakc/s1600/AndTheWinnersAre%255B1%255D.jpg

THEDRAAK en TARA! Gefeliciteerd!!! Jullie verrassingspakketten gaan zo snel mogelijk op de post! Veel plezier!