Denk mee! Hoe wil jij onze informatie ontvangen?


Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
T-Mobile heeft regelmatig nieuws. Hoe wil jij geïnformeerd worden? Doe mee en geef je mening, want we geven 2 pakketten met een AKG headset en andere leuke gadgets weg.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

68 reacties

Reputatie 3
http://4.bp.blogspot.com/-WQ8RSoQoO2s/Tt68QuS6uEI/AAAAAAAAAMw/i24BE-Qnakc/s1600/AndTheWinnersAre%255B1%255D.jpg

THEDRAAK en TARA! Gefeliciteerd!!! Jullie verrassingspakketten gaan zo snel mogelijk op de post! Veel plezier!
Aanbiedingen zijn vaker interessant voor mensen die nog geen product bij t-mobile hebben. Het is onmogelijk om deze mensen via mail/sms te bereiken, aangezien je nog geen gegevens van ze hebt. Deze mensen zul je dus moeten bereiken via een eigen facebook/twitter pagina, of nog beter; een goede site waar alles duidelijk vermeld staat. 

Zelf zou ik graag zien dat je op My T-Mobile wat informatie in kunt vullen, en wanneer T-Mobile relevante informatie voor me heeft, dat ik dan via mail/optie \'berichten/nieuws\' in My T-Mobile op de hoogte wordt gesteld van het nieuws, waarna ik dan zelf verder kan zoeken wat het allemaal precies inhoudt.
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Wat een goede reacties allemaal! We hadden bewust 'social media' er niet tussen gezet omdat al ons nieuws sowieso daar te vinden zal zijn. Soms hebben we nieuws - zoals onze 4G plannen - dat we graag met iedereen willen delen. Omdat de berichten via social media haast per seconde worden vervangen door nieuwe berichten, is de kans groot dat iets gemist wordt. Juist daarom de keuze tussen sms en email, omdat deze berichten persoonlijk naar jou gestuurd zullen worden.

Jullie reacties zijn enorm leerzaam voor ons! En de winnaars worden zo snel mogelijk bekend gemaakt! 😉
Reputatie 6
Ook via socialmedia, denk facebook en twitter
Hmm Sociaal Media ?
Voor de rest mag dit van mij wel vaker komen een enquete dan weten T-Mobile ook wat de klanten willen cq verwachten van de provider.
Ik ben een tevreden klant, natuurlijk zijn er dingen die verbeterd kunnen worden !!! (WAAR NIET?????)
Heb deze enquete ingevuld!
Wat een slechte vragenlijst zeg, zo verbeter je de dienstverlening nooit!!!!!
Social media valt onder zelf-zoeken?
Reputatie 7
@het lukt niet; 

Het bellen lijkt me heel onrealistisch en onnodig. Bellen komt vaak niet uit want zij bellen vaak tijdens werktijd en omdit te doen heb je nogal veel mensen nodig. Nieuws kan je beter op de site zetten/ mailen. Smsen vind ik zelf vrij irritant en ongewenst en vooral als het gaat om nieuws.
tmobile moet ons opbellen en een smsje sturen zo onthoud je het beter!
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor alle reacties! En we hadden inderdaad Social Media ook als optie moeten vermelden. Maar ook de reacties die jullie hier plaatsen nemen we mee in ons onderzoek.
Vind via email en/of social media het meest handig.
SMS is inmiddels zo ouderwets 😮
Vind het fijn als ik op de hoogte gehouden wordt van persoonlijk nieuws dat ik dat per mail krijg:o

Rest mag via fb en twitter:p
Voor het persoonlijke nieuws gewoon ouderwets via de sms. Het algemene nieuws via social media en/of de email
Het belangrijkste vind ik toch wel informatie m.b.t. verbeteringen in het netwerk, want helaas laat dat nog steeds op sommige plekken te wensen over. Vooral binnen op m\'n werk is het bereik minimaal of zelfs nihil.
Goed systeem dit
Kijk, zo\'n manier van enquêteren vind ik nou prima! Wat mij betreft mag het wel zo!
Reputatie 2
Informatie via Facebook zou mij niet bereiken.
Informatie via e-mail en zeker via sms vind ikzelf ontzettend irritant.
Nieuws lees ik wel via de website want daar heeft T-Mobile toch een website voor? ;)

Maar ook via het gebruikersforum (zoals deze oproep om mee te doen) zouden nieuwtjes terechtkomen bij de gebruikers.

Nog meer info via andere kanalen zouden mij in elk geval storen. :)

Succes verder met het onderzoek en de resultaten.
via Facebook zou ik ook een goede optie vinden.
Het liefst zou ik via sociale media op de hoogte blijven, zoals Twitter en Facebook. 
E-mail kan je gemakkelijk terugkijken en rustig te tijd voor nemen. SMS is te direct > in your face tenzij het echt een bericht is waar je wat aan hebt (winactie / super hot nieuws)... Social Media is ook chill alleen teveel berichten van één bedrijf op je wall gaat wel snel irriteren. Prijzenacties, aanbiedingen en nieuwe toestellen vind ik zelf het interessantse.
Reputatie 2
Slimme en goede actie!
Via social media is het natuurlijk ook goed om op de hoogte te blijven.. Of via jullie app
Reputatie 2
Via facebook op de hoogte gehoufen worden is helemaal prima 😉
Ook op de hoogte blijven via Facebook.

Ik ben zeer tevrede met jullie..