Denk mee! Hoe wil jij onze informatie ontvangen?

• 16 januari 2013
  • 68 reacties
  • 4082 Bekeken

T-Mobile heeft regelmatig nieuws. Hoe wil jij geïnformeerd worden? Doe mee en geef je mening, want we geven 2 pakketten met een AKG headset en andere leuke gadgets weg.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

68 reacties

Uiteraard wil ik ook graag via Social Media op de hoogte gehouden worden...
Meegedaan, mag wel vaker zoiets.
Dit onderzoek kwam voorbij via social media en dat is ook een prima manier om op de hoogte te blijven!
Social media is absoluut een goede news feed voor T-Mobile.
Reputatie 2
Gebruik van social media is inderdaad een prima manier om mensen op de hoogte te stellen. Twitter voor nieuws, Facebook voor acties... 
Reputatie 4
Zoals meerderen al schrijven, info via Facebook, Twitter en/of Google+ is natuurlijk ook zeer handig.:D
Reputatie 6
Badge +9
Was snel ingevuld , kleine moeite.
Op de hoogte gehouden worden via FB of Twitter is ook oke, bedoel je hoeft echt niet iedere dag te mailen. Als mensen iets willen weten moeten ze t ook zelf in de gaten houden. Je kan niet als een bij achter de honing aan lopen toch.. Tmobile Succes verder! Ga zo door!
Ook ik wordt het liefst op de hoogte gehouden via Social media. Jammer dat dat geen optie was! ;)
een persoonlijke map in my t mobile is een idee.. daar een info in gooien en als er een mededeling is dit mailen naar jullie klanten is ook een idee
Mis de social media optie! Want via Facebook/Twitter/G+ werkt heel erg goed om op de hoogte te blijven!
Als ik een korte sms of email krijg met verwijzing naar de website dan kan ik het daarna zelf verder uitzoeken. Social media is ook handig maar nog niet iedereen heeft dit.
Reputatie 2
Net zoals alle anderen hiervoor mis ik de social media optie. :)
Reputatie 2
Idd zoals de rest zegt social media is ook tegenwoordig een grote speler in het up to date houden van je klanten. Dit gaat soms beter en sneller. Bijna iedereen zit tegenwoordig op twitter/facebook en kijken daarnaast regelmatig naar updates 🙂
Reputatie 7
Gewoon via mail, niet via sms want dat is irritant. Social Media al helemaal niet, de kans dat je het over het hoofd ziet is heel groot. De mail krijg je een melding en die melding blijf je behouden tot dat jij deze gelezen hebt.

De mail blijft een fijne uitvinding 🙂
Ook meegedaan. Goede tips (reacties) van iedereen waarin iik mij ook kan vinden.
Reputatie 2
social media af en toe een telefoontje of alles wel naar wens is 
Via Twitter, SMS of E-Mail
Leuke actie, hopelijk iets te winnen.
meegedaanen ja ik vond de optie facebook ontbreken! word het liefst via facebook+email op de hoogte gehouden
Reputatie 2
Via Twitter! Wel raar dat dat weer geen optie was?
Reputatie 2
Aanbiedingen zijn vaak minder interessant omdat je in principe vastzit aan een 1- of 2 jarig abonnement.

Ik zou wel graag op de hoogte worden gehouden over de ontwikkeling van jullie 4g netwerk. Ben zeer benieuwd naar de snelheden, en de opties om een huidig abonnement met 3G op te waarderen naar 4g.
Ik miste de optie \"via social media\" bij vraag 2.
wil graag op de hoogte nlijven.
Facebook ook graag