Denk mee! Hot or Not?

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
T-Mobile Extra breidt continue het assortiment in de catalogus uit. Geef je mening: welke kleur beschermhoes voor de iPhone 5 is hot en welke is absoluut not?
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

12 reacties

Reputatie 5
Badge +11
@EvaD
De link klopt niet helemaal, kom op de homepage van Denk Mee. Kun je dit aanpassen? :o Heb gestemd trouwens.
Reputatie 2

@EvaD
De link klopt niet helemaal, kom op de homepage van Denk Mee. Kun je dit aanpassen? :o Heb gestemd trouwens.

Deze dan?

http://denkmeemet.t-mobile.nl/hot-or-not-316
Reputatie 3
@ Dennis, vreemd maar bedankt! Ik ga hier beter op letten, want het lijkt wel vaker niet helemaal goed te gaan. 🙂

@ Ousai, jij ook bedankt, maar nu voor het plaatsen van de juiste link.
Reputatie 2
Moet komende vanuit de nieuwe app tóch nog eens extra inloggen. Kan het niet beter geïntegreerd worden? Heb gestemd, trouwens..
Reputatie 6
Heb ook gestemd, voor rood en blauw omdat ik denk dat die kleuren de meeste mensen aan zullen spreken.
Reputatie 5
Roze en blauw 😃

@CarnagerSDV Goed punt! Zelf ook even geprobeerd en vind het ook niet bepaald handig op deze manier. Ik heb je feedback doorgegeven aan de T-Mobile Mods.
Reputatie 5
Ik heb deze in t zwart. Hele prettige stevige case!
Een aanrader. (Wil natuurlijk de SPIGEN SGP Neo Hybrid EX Vivid... maar ja.. eerst deze even gebruiken)
Reputatie 2
Zilver of staalkleur zou nog mooier zijn!
Ik ben gek op lila, komt die ook nog? Heb nu wel op blauw gestemd
Ik mis zwart en wit, ik heb bijbenen witte phone een wit hoesje, mijn man daarentegen bij zwarte phone een zwart hoesje.
Wit natuurlijk! En zwart. Maar veel dames kiezen voor wit.... is mijn ervaring.
Reputatie 3
Hoi allemaal,

We hebben een flink aantal reacties gehad. De blauwe en het rode hoesje hebben de meeste stemmen gekregen.
Medio januari zullen beiden in de T-Mobile Extra catalogus bestelbaar zijn!

Bedankt voor jullie stem!