Denk Mee! Maximale keuze vrijheid of keuze stress?

Reputatie 3
  • is King of Content
  • 51 reacties
Je wilt een abonnement bij je nieuwe toestel. Keuzemogelijkheden genoeg. We hebben een aantal stellingen opgesteld om jullie abonnement wensen te achterhalen.
Lees het hele onderzoek

This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 6
ingevuld EvaD  (hele goede vragen vind ik) komt  dit ook op T-Mobile Plein?
Reputatie 7
Leuke vragen 🙂
Leuk om te doen dit!
Goeie vragen dit!!
Reputatie 2
De mooiste keuze mogelijkheid is dat je zoals hierboven in de winkel zou kunnen kiezen het een of het ander en daar dan een abbonoment op maat uit rolt. Wel vind ik dat niet gebruikte belminuten moeten blijven staan. Daar voel ik me erg bestolen bij bij mijn contract vernieuweing.
Reputatie 4
Inderdaad goeie vragen, hoop dat toestellease niet ook bij T-Mobile komt 😉
Reputatie 1
ingevuld erg leuk die vragen .
ik zou graag zien dat de keuze met de toestellen wat soepeler word dat je bv met een goedkoper abo ook een van de nieuwste toestellen kan krijgen
Moet zeggen t-mobile tot nu toe zeer tevreden. Verbeterde klantenservice geen belachelijk hoge rekening meer zoals bij kpn en een provider die naar de klant luisterd! Top en hoop toch zeker volgend jaar weer zo top aanbiedingen van 24 mnd 50% korting. Ben voor t eerst tevreden.
Reputatie 2
Goede vragen. Ik hoop ook dat jullie niet aan toestel lease beginnen. Leuk om mee te doen aan dit onderzoek.
Reputatie 6
Badge +8
Hmm inderdaad , geen toestel lease.
In het onderzoek komt duidelijk al naar boven dat eigenlijk niemand daar op zit te wachten.
Leuk onderzoek , vind alle onderzoeken wel leuk.
Ok heel leuk dat T-Mobile onze mening wil horen!
Reputatie 2
Denk dat er veel klanten hier zijn alleen al omdat er geen toestellease is bij T-Mobile.

Goed onderzoek !
Als ik bij bellen.com mijn gebruiksgegevens invoer komt er nooit een standaard abonnement van welke provider dan ook uit. Altijd wijkt er wel wat af en als ik bij T-Mobile nu een abonnement op maat kan laten maken zou me dat ten eerste heel goed passen en veel stress schelen, en het zou me waarschijnlijk ook geld besparen.
Dus ik hoop dat er genoeg keuzevrijheid blijft bestaan.
Reputatie 4
Ik vind dit hele goede vragen, echter vraag ik mij nog af of Tmobile ook door communiceert wat en zo ja wat Tmobile met de uitkomsten doet. 
Houdt het rekening ermee met de nieuwe abonnementen met hetgeen wat hier uit komt?

In ieder geval wel een goede vragenlijst en ik denk met name het puntje toestellease een gevoelig onderwerp is.... Ik zou daar echt nooit voor kiezen als aanbieder, maar eventueel ook nogeen combi. 
Abonnementen met toestellease en ook zonder toestellease.
Reputatie 3
Dank voor jullie feedback!
Wat ik belangrijk vind en waarin T-mobile zich onderscheidt is dat je beltegoed blijft staan. In tegenstelling tot bijv. KPN die de werkelijk misdadig opgezette voorwaarden heeft, waarbij je tegeod één maand blijft staan maar je in de nieuwe maand dan wel eerst je nieuwe tegoed moet opmaken . Ziek gewoon!
Verder vind ik het ten eerste raar dat bellen in het buitenland duurder is, aangezien telecombedrijven internationaal zijn en de sateliet echt die landgrenzen niet ziet, en ten tweede zou ik graag mijn buitenlandse kosten uit mijn stuwmeer aan belminuten betaald.
Reputatie 3
Goed idee om zo'n onderzoek te doen.

Ik heb het ook even ingevuld, en het waren duidelijke vragen waar jullie wel wat aan hebben denk ik als er straks een duidelijk gemiddelde uitrolt.

Hoe meer meningen hoe beter 😉
Reputatie 2
Op maat. X is het bedrag voor belminuten. Y is het bedrag voor het aantal MB\'s. Maandbedrag is X+Y.
Ik mag hopen dat T-Mobile absoluut niet mee gaat doen aan toestellease. Als T-Mobile dat gaat invoeren raken ze veel klanten kwijt. Als ik zo de signalen opneem die ik krijg uit de omgeving dan willen veel mensen niet doen aan toestellease. Veel mensen die nu bij KPN, Telfort of Hi zitten stapen juist nu over naar de rode vonk of T-Mobile omdat hier het toestel echt van jou is. 

Naast dat veel anderen niet echt graag aan het leasen van een telefoon willen gaan, ben ik zelf ook totaal geen voorstander hiervan. Ik vind het goed van T-Mobile dat ze klanten vragen om hun mening, en hoop dat T-Mobile deze bij eventuele aanpassingen van de abonnementen ook doorvoert.
Reputatie 2
Ik blijf "of" vragen lastig vinden, zelf zweef ik er toch vaak ergens tussen in, zwart wit gaat te ver:)
Fijne vragen, 
Ben erg aan het wachten op buitenland opties.. graag pakketten zoals 1000mb buitenland internet, onbeperkt bellen in heel europa etc
In vraag 5 (Toestel Lease) is onduidelijk wat nu precies de vraag is. Ook staat er een spelfout in.
Reputatie 5
Badge +9
Aanpasbaar, voor als je een grotere vakantie hebt is soms wel handig, maar ook dit beperkt, dat je 2 keer per jaar je status kan aanpassen, zou ik genoeg vinden

Verder vind ik MB\'s belangrijker dan SMS/Belminuten, al moet een SMSbundel en belbundel er voor mij wel bij zitten, doch, beperkt.

Ik bel geen uur per maand, en SMS\'jes stuur ik vooral naar mensen die niet WhatsAppen.

Dat T-Mobile nogsteeds onbeperkt aanbied (echter, lagere snelheid) vindt ik nog een reden om bij T-Mobile te blijven, zo is het nog mogelijk om te kunnen surfen, whatsappen, zonder dat je dagelijks panisch naar je bundel gaat kijken hoeveel je nog hebt/wat de kosten ondertussen zijn.
Veel mensen stemmen hetzelfde.
Reputatie 3
hmm, doe maar geen lease toestellen :o)
Lease is ene beperking, als ik de prijzen bij KPN e.d. zie vind ik dat belachelijk, het voelt ook aan als ene extra beperking. Ik dek dan liever MIJN toestel tegen evt val en waterschade. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik mijn snelheid behoud, dat ik daarom daarna voor de extra MB\'s moet betalen, vind ik een verantwoordelijkheid van mezelf. 

Daarom vind ik het dus wel belangrijk dat ik mijn bundel(s) evt kan aanpassen als ik dat nodig vindt, met behoud van mijn kortingen. Dat vind ik nu nog een tekortkoming, dus T-Mobile, goed dat jullie die optie bekijken en fijn dat jullie meedenken!