Denk Mee! Maximale keuze vrijheid of keuze stress?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 2
Hoop dat er wat mee gedaan wordt
Reputatie 3
Ik vind belminuten nog steeds het belangrijkste in een mobiele telefoonabonnement!! anders kan je net zo goed een mobiele data abo nemen.

Het onbeperkt internet van t-mobile, na gebruik bunden verlaging snelheid zonder extra kosten is in mijn ogen nog steeds een ideale oplossing en vind ook dat dit moet blijven bestaan.

Een abonnement moet wel meer vrijheid krijgen qua keuzemogelijkheden, dit vind ik tot  heden nog steeds te beperkt.
Je zou een minuten bundel moeten kiezen en daarnaast een databunden en snelheid van de bundenl. 3 losse keuzes die uiteinelijk 1 abonnement vormen.
Hoop dat het helpt :) 
ik vind het goede vragen. ik ben benieuwd wat er uit komt.
Reputatie 5
laat mezelf maar kiezen inderdaad.
heb nu via gsmtopdeal een bundel all in bevalt goed en goedkoop!
Goeie vragen en fijn dat Tmobile dit onderzoek doet en dat mijn mening als klant meetelt!
Ik zou het uitstekende service van T-mobile vinden als ze extra kosten van een maand verrekenen met de eerst volgende maand. Kortom de bundel van maand 2 wordt daarin belast en waardoor je in maand 2 iets op je tellen moet letten.

Op deze manier kan een uitschietende maand een keer gecompenseerd worden in plaats van direct een dikke telefoonrekening.

Ook het bellen/smsen/ internetten in het Buitenland kan hiermee verrekend worden.

Ben benieuwd hoe T-mobile hier tegenover staat.
Reputatie 2
Toestel lease is echt de meest waardeloze geldklopperij uitvinding die er is
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor het meedoen aan het onderzoek en jullie feedback!
Reputatie 3
Hoi allemaal,

Nogmaals bedankt voor het meedoen aan dit Denk Mee onderzoekje. We hebben het onderzoek gesloten en de resultaten bekeken. Jullie hebben massaal aangegeven dat jullie niet zitten te wachten op onverwachte kosten in zowel het binnen- als buitenland. Ook willen jullie graag zelf je abonnement op maat samenstellen en hebben jullie heel graag dat je smartphone jouw eigendom is.
Zoals jullie wellicht al op diverse nieuwssites hebben gelezen, komen we binnenkort met een geheel nieuw abonnementenmodel.
En goed nieuws, want jullie wensen sluiten erg goed aan op onze nieuwe abonnementen. Meer informatie over deze abonnementen maken wij op 1 mei bekend.... 🙂