Denk Mee! Mobiel internet

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Ik weet precies hoeveel data ik verbruik en ik vind dat de abonnementen aangepast moeten worden. Er zou meer keuze moeten zijn tussen de MB\'s en bel minuten. Meeste mensen houden veel minuten over maar geen MB\'s. Je zou en keuze moeten krijgen voor bijvoorbeeld meer MB\'s in ruil voor minuten die toch niet op gaan.
Bij mij volgende abonnement zou ik meer MB\'s nemen. 500MB is net te weinig voor mijn gebruik.
Onbeperkt internet abonnement dus geen idee hoeveel ik gebruik. Zit wel de gehele dag op het internet met mijn telefoon. Mail, surfen, downloaden, apps en video streamen.. Dus verwacht een enorm hoog verbruik. Heb nog een oud abonnement die nog onbeperkt gebruik heeft.
Ik heb slechts éénmaal een fors data verbruik gehad. Dat kwam me bij de laatste rekening op een verhoging te staan van ruim €280. Het schandalige vind ik nog dat ik niet gewaarschuwd ben en dat me desgevraagd verteld werd dat het met een extra bedrag per maand van rond de €5 voorkomen had kunnen worden. Iets wat me gratis 2 maanden (nadat ik dat gekocht) werd aangeboden. Ik had als trouwe klant enige clementie verwacht. Slechte voorlichting en geen klantvriendelijke opstelling helaas.
Reputatie 2
Badge +7
Ik weet niet precies hoeveel data ik gebruik. Maar dat komt ook daardoor zoveel mogelijk gebruik maak van Wifi. Ik heb een tijd lang een echt onbeperkt internet bundel gehad, zodat ik mij ook geen zorgen maakte over mijn data verbruik. Nu heb ik een tweede nummer (T-Shop Openingsaanbod is geweldig) met een data bundel met een data limiet. Daarna gaat de snelheid omlaag. Omdat ik zoveel wifi gebruik ben ik nog niet in de buurt van mijn data limiet geweest.

Ik werk zelf voor een helpdesk en weet dus dat er steeds meer mensen tegen problemen aanlopen qua data verbruik omdat sommige toestellen wifi uitschakelen in standbye modus, zonder dat klanten dit weten en die dus ineens zeer veel meer data verbruiken. Ik heb dit ingedekt door de Onbeperkt Internet Voordeelbundel af te nemen, maar ik zo\'n verrassing ook niet op prijs stellen. Ik verwacht van mijn provider (die mij het toestel ook levert) dan wel sneller acties om te voorkomen dat ik zo\'n hoge factuur zou krijgen. De gemiddelde klant weet gewoon niet wat zijn data verbruik is. Misschien is het dan beter om de Onbeperkt bundel voor iedereen standaard aan te zetten en alleen wanneer je dit wil uit te schakelen waarbij je dus duidelijk akkoord gaat met de consequenties. Iets lagere maandelijkse kosten maar risico op extreem hoge factuur.
Reputatie 2
Kost radio luisteren data??
Reputatie 7
@smsversturen;

Radio luisteren via een stream kost data. Mocht je jou oordopjes aan jou telefoon hebben gekoppeld en vervolgende de FM-Radio app gebruiken, kost dit geen data. In jou oordopjes zit namelijk een radio ontvanger voor FM frequenties. Eigenlijk hetzelfde als een radio.
Ik vind het ECHT niet van deze tijd om zo weinig MB te krijgen in het buitenland als ik er voor betaal. 50MB is zo weg als je een beetje wil facebooken.
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor het meedoen aan het onderzoek en jullie feedback! We gaan jullie op- en aanmerkingen gebruiken om de communicatie omtrent het gebruik van data op je mobiele telefoon te verbeteren.