Denk mee! Spaar jij punten met T-Mobile Extra of T-Mobile Speciaal?

Reputatie 3
  • T-Mobile medewerker
  • 22 reacties
Met T-Mobile Extra & Speciaal kun je als klant gratis sparen voor cadeaus, gadgets en uitjes. Of voor korting op je factuur of gratis beltegoed. We zijn benieuwd naar jouw mening over onze spaarprogramma's! Doe mee aan het onderzoek.

This topic has been closed for comments

66 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Zou leuk zijn als er T-Mobile gadgets te verkrijgen zijn

Het huidige aanbod is uitgebreid maar niets waar ik voor zou sparen.
Reputatie 6
Badge +8
Ingevuld!
Zou iedereen ff moeten doen

Reputatie 6
ingevuld zou inderdaad leuk zijn met t-mobile gadgets mee eens
ik ben het met Centaur eens, miss T-mobile Gadgets
Reputatie 6
Het duurt wel lang voor je kunt inwisselen.

Het leuke is dat je wel snel kunt zien hoeveel je al uitgegeven hebt aan je abo lol. Ik heb €1200 aan T-Mobile uitgegeven waarna ik iets t.w.v. €20 kon inwisselen 😛
Reputatie 3
Hoi allen,

wat bedoelen jullie specifiek met T-Mobile gadgets? Jullie missen deze, maar waar moet ik dan aan denken?

dank!
Ik heb via T-Mobile Extra deelgenomen aan een proefduik.
Ik vond het zo mooi, dat ik mijn brevet heb gehaald en sindsdien vrijwel elk weekend ergens in het te vinden ben. Al met al een mooie manier om nieuwe dingen te proberen.
Bedankt voor het introduceren van deze fantastische hobby T-Mobile!
Reputatie 6
Badge +8
Leuke gebruiksartikelen met het T-Mobile logo.
Zoals handdoeken , petjes , shirts ,pennen , tassen , onderzetters , telefoonhoesjes , enz enz
Reputatie 6
Badge +8
@zonder nickname , duik ook wel , alleen laatste tijd niet zoveel meer.
Ik heb gedoken in NL, Cyprus , Curacao
Reputatie 6
Ja, alleen met mijn huidige punten (iets minder dan 500) kom ik nog niet ver. Per saldo geef je veel geld uit om het voor weinig te kunnen inwisselen. De dingen die echt interessant worden zijn voor mij vwb gespaarde punten onbereikbaar.
Hi all,

Jullie geven aan dat het lang duurt voordat je je punten in kunt wisselen voor iets leuks. Zijn jullie wel bereid om een product uit de catalogus met bijbetaling te kunnen bestellen? (je levert x-punten in voor het artikel en betaalt een bedrag bij).

Ik hoor het graag van jullie!
Reputatie 6
Badge +8
Ik vind het een goed plan om een schappelijk bedrag bij te betalen.
Zeker als het unieke artikelen zijn.
Reputatie 6
ik vind dat ook als het leuke t-mobile artikelen zijn en dat je iets moet bijbetalen is geen probleem voor mij dan
Reputatie 6
Is een goed plan, hangt natuurlijk wel van de bedragen af die je moet bijbetalen.
Reputatie 7
Een maximaal bedrag waar je punten voor kunt kopen is geen slecht idee. Er zijn klanten die de punten niet gebruiken omdat zij te weinig hebben. Geef ze de kans om bijvoorbeeld een maximaal aantal te kopen en zij kunnen iets bestellen. Niet alleen klanten zijn dan tevreden maar ook T-Mobile want zij verdienen hier weer aan 😉.
@killerbee89 Leuk idee! Zo had ik hem zelf nog niet bekeken 🙂
beltegoed gebruiken voor extra punten
Reputatie 2
ben ik aan het punten sparen voor een simpel toeste voor mn zoontje
duurt veel te lang
had ik de punten dan is het toestel niet meer te verkrijgen
bv een toestel of iets anders op de punten met bijbetaling zou toch leuk zijn!
Reputatie 2
Ik kom er achter dat ik nooit gespaard heb, als ik op de link klik staat er dat dit voor mij ook niet van toepassing is, wat opzich wel vreemd is omdat geen van deze 2 dingen bij mij van toepassing zijn: Je bent ingelogd als prepaidklant en je hebt op een link geklikt voor facturen. - Je hebt een abonnement via je werkgever en je hebt op een link geklikt voor T-Mobile Beheer.
Mijn vrouw en ik hebben allebei een T-mobile abonnement en sparen al een lange tijd de punten.
Nu is mijn vraag of het mogelijk is om deze gespaarde punten samen te voegen??

Weet iemand hier een antwoord op??
Reputatie 6
Maes39 welkom op het forum

helaas(ook voor mij persoonlijk)kan dat niet met de t-mobile punten
goedemorgen t.mobile ik zal fijne vinden als je punten spaar dat voor minder punten je beltegoed kan opzetten.verde is alles prima.

****************************************************************** de gr v miranda
Ik vind de vraagstelling niet goed. Je moet antwoorden op vragen waarvan je het bestaan (nog) niet weet. bv wat vind je van het assortiment. welk assortiment dat moet je dan wel eerst weten te vinden.
het zou bv boven aan de lijst moeten staan.

Ik heb in een ander onderwerp al gemeld dat als ik inlog krijg ik te zien je kan niet inloggen want je hebt prepaid Dus niet!!

Maar ik krijg wel bericht via de mail meld je aan voor tm extra* Hoe dan??

Met vr gr

han
Reputatie 5
@MarcoB,
Ik zie dat het aanmelden voor T-Mobile Extra inmiddels is gelukt. Je spaart vanaf nu ook T-Mobile Extra-punten.

@motorhan,
Ik meld je aan voor T-Mobile Extra. We gaan tevens uitzoeken waarom je dit zelf niet kan doen via My T-Mobile.
Reputatie 7
Ik spaar ook al lang punten, de korting op de factuur vind ik nogsteeds de beste van heel de catalogus! 😃 Misschien is het handig omdat je altijd met een paar punten overblijft iets te doen dat je per punt zoveel eurocent korting krijgt ofzo? Zodat je je punten allemaal kan inwisselen.