Denk mee! Spaar jij punten met T-Mobile Extra of T-Mobile Speciaal?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

66 reacties

Het is jammer, dat de multiplier naar max 2 is gegaan. Dit raakt vooral de mensen die al jaren sparen met t-mobile. Nu moeten we nog langer sparen voor leukere gadgets.

Verder een goed initiatief!
Het is leuk dat je kan sparen, echter, als je het inwisselt voor korting op je rekening, is er toch nog een verschil.
Als je punten inlevert voor 10 euro, dan gaat er maar 8 euro af!
Het is een vreemd systeem, want we hebben over de faktuur al BTW betaald, en zo nog eens!!
Ik zou zorgen dat je met het meedoen aan zo\'n onderzoek of een game ofzo extra punten kunt verdienen. Zo kan je mensen net over het randje duwen om mee te doen aan zo\'n soort onderzoek of enquette of iets anders wat jullie van klanten willen
Reputatie 4
Bedankt voor jullie goede feedback! We kunnen het goed gebruiken voor onze onderzoek. 🙂
:o Ik vind het een onzettend leuk idee. Erg goed sparen voor leuke dingen en beltegoed.
🆒Groetjes floorin.....
Het zou ook fijn zij als als smsje ook omgezet worden in punten ik sms wel maar niet zoveel heb er nu wat gewonen maar zag liever ongezet in punten.
Groetjes floorin.....😕
1. Zeker als je 2 abonnementen op 1 naam hebt staan vind ik dat je de punten van het ander abonnement ook moet kunnen gebruiken. ( ik betaal ze immers ook allebei).

2. Ben het met Ptjuh eens. Abonnees die langer als een x aantal jaren abonnee zijn krijgen meer punten per euro.
1. Het zou heel fijn zijn dat, als je meerdere abbonnementen op je naam hebt staan, dat je je punten kunt samenvoegen.
2. Het zou ook heel fijn zijn dat je je sms-tegoed wat je over hebt en wat eventueel komt te vervallen maar wat je wel hebt betaald, kunt omzetten in punten.
3. Het zou ook heel fijn zijn dat je je bel-tegoed wat je over hebt en wat eventueel komt te vervallen maar wat je wel hebt betaald, kunt omzetten in punten.
4. Als dit allemaal zou kunnen lukken dan loont het de moeite om te sparen voor grotere kado's want dan lukt het ook.
5. Na deze veranderingen is er weer gerechtigheid
Reputatie 1
Goed idee is om (een deel van je) beltegoed om te zetten in punten. Binnen een bepaald termijn voordat je abonnement afloopt bijvoorbeeld.
Zou ook leuk zijn als ik al mijn punten van al die jaren terug te zien krijg want het is nu al de zoveelste keer dat ik aan de t mobile medewerkers heb gevraagd waar ze gebleven zijn en elke keer zouden ze het uit zoeken maare nog steeds 0,0 punten...jammer
Reputatie 2
Het zou ook een leuk idee zijn om bij de duurdere cadeaus zoals de overnachtingen eenmogelijkheid te geven om bij te betalen. Anders ben je soms jaren bezig om in de buurt te komen van die kasteelovernachting of de ballonvaart;)
Reputatie 2
O ja en Bol.com en VVV bonnen opnemen in het assortiment zou ook wel fijn zijn inderdaad.
ben net klant bij t mobile dus allemaal nieuw voor mij.
Reputatie 5
@allen,

Bedankt voor jullie suggesties. Ik geef deze door aan de betreffende afdeling.
Neem eens een kijkje in de catalogus want er worden regelmatig nieuwe artiklen toegevoegd.

Omdat we binnenkort de nieuwe artikelen die we aan gaan bieden wat uitgebreider willen gaan uitlichten op het forum, sluit ik nu dit topic.

Andere vragen over onze spaarprogramma's kun je stellen in dit topic.
Heel leuk dat je iets extra\'s krijgt alleen al omdat je klant bent. (klantenbinding) Ik vind alleen dat je veel punten moet hebben voordat je überhaupt iets kan bestellen.(bijbetalen is goede optie!) Het idee om met de punten apps te kunnen kopen vind ik ook wel wat!
Reputatie 2
Ik vind het idee van CvH99 heel goed:
- Het zou ook heel fijn zijn dat je je sms-tegoed wat je over hebt en wat eventueel komt te vervallen maar wat je wel hebt betaald, kunt omzetten in punten.
- Het zou ook heel fijn zijn dat je je bel-tegoed wat je over hebt en wat eventueel komt te vervallen maar wat je wel hebt betaald, kunt omzetten in punten.

En andersom: punten omwisselen voor extra beltegoed of MB\'s?

Of punten gebruiken voor korting op apps?