{Denk mee] Unlimited aanvuller, wat vind jij?

• 7 juni 2019
  • 7 reacties
  • 624 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 14597 reacties
Hi allemaal,

We denken voortdurend na over leuke nieuwe producten waar we jullie blij mee kunnen maken. We hebben een idee voor een nieuwe MB-aanvuller en horen graag wat jullie van dit idee vinden. Het zou heel fijn zijn als jullie met ons willen meedenken over dit idee!

MB aanvullers

Als je in de factuurmaand door je MB’s in je databundel heen bent, dan kun je kiezen voor een MB-aanvuller van tussen de 250MB voor €2,50 tot de 5 GB voor €15,-.

Unlimited data for the rest of the Month

Wat nu, als je voor de rest van jouw factuurmaand jouw bundel kan bijvullen met Unlimited data!? Gewoon zoals je een normale MB aanvuller zou kopen via My T-Mobile, maar dan met onbeperkte data. Je zit nergens aan vast, want begint je nieuwe factuurmaand, dan ga je automatisch weer terug naar je huidige bundel. Het is dus een vrijblijvende manier om Go Unlimited uit te proberen zonder ergens aan vast te zitten.

Over dit idee willen we jullie een aantal vragen stellen:

- Wat vind je van dit idee?
- Hoeveel zou je bereid zijn hiervoor te betalen? (Unlimited kost €35,- per maand, dus €1,- is geen optie😉).
- Waarom zou je hem kopen? Op wat voor momenten zou je de aanvuller kopen?

Jullie reacties worden als belangrijk(st)e feedback meegenomen om dit product eventueel verder te ontwikkelen, dus alle reacties zijn welkom! Alvast heel erg bedankt voor de hulp! 😃

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik vind het een heel goed idee.

Beetje moeilijk om te zeggen hoeveel je hiervoor zult willen betalen. Het is namelijk afhankelijk hoe lang de maand nog duurt op het moment dat je de bundel aanvraagt, vooral omdat er geen vast quotum aan dataverbruik aan vast zit, maar het dus echt onbeperkt is. Met een bundel waarbij je een bepaalde limiet hebt, is het natuurlijk makkelijker te bepalen wat de prijs gaat worden.

Ik zou hem kopen als ik bijvoorbeeld langere tijd buiten de deur ben, dus bijvoorbeeld vakantie.
Reputatie 6
Badge +17
Persoonlijk vind ik het een niet handig idee. Iemand heeft een beperkte databundel voor een reden, als die persoon unlimited wilt hebben, kan die persoon beter gewoon een unlimited abo nemen of unlimited for a day.
Mocht dit er door komen, maak de prijs niet al te hoog. Momenteel zijn de aanvullers behoorlijk prijzig, en ik denk dat achter in m'n hoofd dat de prijzen voor unlimited MB-aanvuller ook behoorlijk prijzig wordt.
Reputatie 7
Badge +17
Een goed idee! Ik zou het vooral willen gebruiken als ik op vakantie ga, mits het ook zou gelden voor het buitenland?
In NL heb ik het niet nodig.

Op veel campings, vakantieparken ( ook in het buitenland)betaal je tegenwoordig €50,-voor 4 apparaten (onbeperkt internet) 2 weken.

En betaal je het internet gelijk bij de boeking krijg je €10,- korting👍🏻
Dus die aanvulling mag niet te duur worden. €20,- á €25,- voor één abonnement lijkt mij redelijk voor 14 dagen.

Eigenlijk denk ik dat klanten meer behoefte hebben aan een soort van Vakantie bundel
En dan niet 14 gig maar iets waar je mee uit de voeten kan.
tegenwoordig kan je ook via de app NL TV kijken in Europa. Met 14 gig kom je niet echt ver!
Voor vakantie is het idd. een idee omdat je op de meeste campings duur moet betalen voor slechte Wi-Fi . Dan koop ik meestal een aanvullende bundel voor mobiel. Normaal heb ik genoeg aan mijn huidige MB's omdat ik de telefoon het meeste thuis gebruik en dat dan natuurlijk via Wi-Fi.
Reputatie 7
Badge +19
Nu al waardevolle feedback ontvangen, bedankt allemaal! Keep them coming. 😄
Reputatie 3
Badge +1
Voor de rest van de maand als periode is niet handig. Als je vakantie hebt van 25/6 - 9/7 dan heb je twee bundels nodig. Maak gewoon bundels voor unlimited voor een week, twee weken. Zou ook mooi zijn als er een unlimited bundel voor EU voor 1 of 2 weken kan komen. Of bijvoorbeeld een unlimited light in de EU of zelfs buiten de EU voor een tragere verbinding voor gebruikers die niet willen streamen maar wel de hele vakantie willen kunnen appen en wat webpagina’s bekijken.
Lastig. Ik heb op dit moment een onbeperkt data-abonnement. Probleem wat ik ermee heb is dat ik alleen op de zaterdag voor mijn sport aan de dagelijkse bundel van 5Gb heen ben en ik daarna alleen maar (per keer, eenmalig) 1Gb aan kan vullen, terwijl ik eigenlijk 4Gb extra nodig heb. Issue is dat ik tijdens mijn verbruik niet opeens weer 1Gb bij kan vragen, omdat ik in een videostream zit. Wat ik per saldo een keer (op zaterdag) per week nodig heb is 8Gb. Onbeperkt data is dus eigenlijk niet onbeperkt.

Reageer