Denk mee! Vergoeding bij een netwerkstoring

Toon eerste reactie

34 reacties

Tijdelijk gebruik kunnen maken van een andere provider heeft mijn voorkeur ipv financiële compensatie.
Ik ben nu al weer wat uurtjes aan het wachten totdat mijn databundel geactiveerd wordt en ik vind het niet ok dat dit wéér gebeurt
Wat heeft het voor zin om te praten over vergoeding als er niet eens op een simpele manier gemeld kan worden dat je storing ervaart!! Ik ben nu al een uur aan het zoeken waar je uberhaupt je storing kunt melden. Enkel de pagina "storingen" is te vinden, en daar is geen storing bekend. Duh
Reputatie 1
Nou ik heb in de plaats waar ik woon nooit 3g alleen een gtje 1 kb download ze bieden 20% korting op rekening. Omdat ze er niks aan doen om verbinding te upgraden erg teleurstellend. Ik vind die 20% korting te laag.
storing ja dat kan gebeuren en dat neem ik jullie niet kwalijk maar misschien de belminuten opwaarderen ipv de mb voor internet waar ik niks aan had, nu krijg je wat extra punten. maar waar ik het meest mee zit is dat ik voor de eerste keer met mijn app voor parkeren gebruik maak en als ik een kwartier later buiten kom dan doet mijn internet het niet meer, dus de rekening blijft lopen. ook de telefoon van mijn man geprobeert om de app stop te zetten maar dat deed hij ook niet omdat het nummer niet klopte. nu heb ik een rekening betaald die door jullie fout is ontstaan, heb hierover op facebook naar jullie gemaild maar jullie geven niet thuis. beetje jammer dat je dat niet oplost. zal dan ook de app om je parkeer in te stellen niet meer gebruiken
Reputatie 7
Badge +15
Hey Sandebrie

Bedankt voor je feedback! Erg vervelend wel dat je de App voor parkeren gebruikt had en dit niet goed was gegaan. Was dit tijdens de storing? Heb je hier ook een melding van gemaakt op het forumlier waarop je kon aangeven welke coulance je wilde ontvangen?

Overigens zie ik geen bericht terug op Facebook! Heb je daar nog steeds geen reactie ontvangen? Was het een privébericht?

Ik ben benieuwd naar je reactie! 🙂
Hallo

Heb melding gemaakt op het formulier waar je aan moest geven of je extra mb wilde of punten. De storing begon toen pas.

Mvg

Brigitte
sandebrie schreef:

Hallo

Heb melding gemaakt op het formulier waar je aan moest geven of je extra mb wilde of punten. De storing begon toen pas.

Mvg

Brigitte

Hallo, ik gebruikte de dag van de storing mijn kaart om te parkeren park mobile. Succesvol ingelogd toen ik wilde uitloggen lukte dit niet. Ook niet met de mobiel van mijn man niet. Uit eindelijk na meer dan een uur lukte. Ik wil ook geen geld terug maar punten.
Mijn excuses heb dit bericht verkeerd gestuurd, heb het naar ziggo gestuurd ipv t-mobile.

Vond het al raar dat ik geen antwoord kreeg.

Reageer