Denk Mee! Wat vind jij van ons spaarprogramma T-Mobile Extra?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

50 reacties

Super actie trekt toch klanten je betaalt je factuur en aan de andere kant spaar je punten gratis je hoeft inprincipe niks voor te doen.mooi meegenomen dus
Reputatie 2
Weg ermee doneer zelf aan goede doelen hoef tmobile niet voor me te doen
Heb liever korting met verlengen
Dan zulke onzin vraag klant niet om
En alles wat extra is betaal klant uiteindelijk voor dus weg ermee
Reputatie 2
Ik vind het een leuk idee!
Ik ben bijna 8 jaar klant en heb inmiddels al een aantal kadootjes gekregen 🙂
Vorige maand het spel voor de Wii Just Dance 4.. Kids helemaal blij en ik dan ook!
En het heeft mij geen geld gekost..

T mobile is een van de goedkopere gsm aanbieders qua telefonie..  Vorige week alles uitgezocht voor een nwe abb.

Dus ga zo door....
Reputatie 2

Met het spaarprogramma T-Mobile Extra bieden wij jou, als trouwe klant, altijd iets extra’s. Je kunt niet alleen gratis sparen voor leuke cadeau’s, uitjes, maar ook profiteren van leuke win en kortingsacties. Wat vind jij van ons spaarprogramma?
Lees het hele onderzoek

Ingevuld!
Succes! met het onderzoek 😃
Reputatie 1
erg leuk zoon spaar actie.
alleen het bij schrijven van de punten is erg traag dit zou best sneller mogen
Helaas wist ik niet dat t-mobile met spaarpunten enz. bezig was. Ik ben heel wat jaren klant v t- mobile en mijn nicht die vroeger bij t - mobile werkte vroeg me eens hoeveel spaarpunten ik had. Ik met een gezicht van weet ik niet.
Toen ik als klant binnenkwam hadden de verkopers mij er niks over verteld. Dat was wel jammer. Ik had heel wat tijden ook hoge telefoonkosten en daar heb ik mijn spaarpunten dan verloren. Handig is dat t-mobile is meer meldingen plaatst in nieuwsbrieven. Ik ben al meer dan 5 jr nu lid v t- mobile en in principe had ik dan al recht op 2 pnt per euro. In december kwam ik pas erachter over sparen enz.
Een gratis abonnement zou goed bij t spaar optie zijn. Hoop dat het er gauw tussen komt. Ben benieuwd. ik moet echt lang sparen voordat ik wat kan kopen. Nu zijn mijn telefoonkosten wel verlaagd sus t zal nog n jaar duren voordat ik misschien mijn droomspaarkado kan uitkiezen v d spaarpunten. Ja hè?
zo ingevuld hihi
Nou ben benieuwd 🙂
Ik was prepaid klant bij t mobile, met veel spaarpunten. Toen stapte ik over naar een abonnement, weg punten! Kunnen jullie iets verzinnen om je punten mee tenemen? Laat maar weten! Gegroet.
Geen commentaar.
Al jaren klant bij T mobile ik had een flex abonnement  en wat gebeurt er deze word opgeheven nu een veel duurder abonnement punten kon ik niet eens inwissellen op de de telefoon die aanschafte mijn geld kwijt wat ik had opgespaard op mijn abonnement en nu heel veel bijbetalen op buitenland en 0900 nrs 
veel bij betaald op toestel  dat niet eens goed werkt
ook dit is t-mobile 
punten zijn wel later ingewisseld maar hoe ????? 
want kon volgens verkoper niet op toestel dus punten systeem een lacher
jammer hoor
Ik heb uitgerekend dat ik, na 2 jaar bij jullie klant te zijn geweest, ongeveer 400 punten gespaard zal hebben. Moet je eens kijken wat een \"geweldige\" kado\'s je voor deze punten kan krijgen.
Blijkbaar is T-Mobile toch niet zo heel blij met mij als klant, anders zouden ze wel wat beter voor de dag komen. Nu vind ik het weg gegooid geld. Gemiste kans.
Ik stap maar weer snel over naar een willekeurige concurrent. Krijg ik tenminste nog een (bijna) gratis telefoon. Da\'s betere handel dan koffie met een vlaaipunt. (zotten)
als jarenlange trouwe klant voel ik me ondergewaardeerd. ik spaar al jaren voor een smooff ligbed maar het hem nog niet. Duizenden euros heeft T- mobile al van mij en nog heb ik mijn item niet. Ik wil wel bij betalen maar dat kan niet erg jammer ik heb dat ligbed gewoon nodig nu.
Reputatie 2
Zou graag zien dat ik mijn punten kan geven aan mijn 2e abbonnement. Zodat dat nog aantrekkelijker is .
Ik ben bijt-mobile voor de kwaliteiten de prijsvaststelling het abonnement en niet voor de spaaractie
Super top!!!
Reputatie 6
Laat ingevuld maar nog net op tijd
Reputatie 6
Nog net op tijd ingevuld succes met het onderzoek
Ook ingevuld echter kon ik nergens vraag 3 \"anders\" toelichten
Reputatie 2
Ik erger me aan het feit dat ik niet automatisch ben gaan meedoen aan het spaarprogramma. Dan had ik al de nodige punten gehad. Waarom heeft TMobile haar klanten niet automatisch laten deelnemen. Het kost de klant toch niks?
Reputatie 5
@serp020

Je hebt de optie om je te registreren voor My T-Mobile en zodra je inlogt in My T-Mobile staat op de eerste pagina al gelijk 'T-Mobile Extra' waar je op kunt klikken en je vanuit daar kunt aanmelden. Je kunt er dus zelf voor kiezen om wel of niet mee te sparen voor iets leuks. 🙂 Ik kan me voorstellen dat je hiervoor graag automatisch aangemeld wilt worden alleen is dit niet iets waar iedereen gebruik van wilt maken. Daarom hebben we ervoor gekozen om het wel makkelijk beschikbaar te maken vanaf de website en My T-Mobile.

Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om voortaan je vraag één keer te stellen en niet op meerdere plekken of meerdere malen op het forum te plaatsen. Daarom heb ik je andere post verwijderd.
Het systeem registreert niet dat ik ingelogd ben als ik iets wil bestellen.
Reputatie 5
@jerryvu98 kun je aangeven wat je precies bedoelt? Word je uitgelogd wanneer je de catalogus opent? Ervaar je dit ook in combinatie met andere browsers?

Laat het even weten. 🙂
Reputatie 3
Hoera, we hebben 3 winnaars! A. Meter, D. Blok en J.P. Lekkerkerker: van harte gefeliciteerd met jullie Djoclate Pepperdecks! Veel plezier ermee!

http://static.freepik.com/vrije-photo/ballonnen-en-slingers_74332.jpg
Reputatie 5
@allen,

Hartelijk bedankt voor jullie op- en aanmerkingen en het meedoen aan het onderzoek!