Denk mee! Wil jij bepalen hoe de nieuwe website van T-Mobile eruit komt te zien?

• 25 november 2013
  • 21 reacties
  • 1944 Bekeken

Reputatie 4
  • T-Mobile Expert: Analyse en verbeteren van alle online sales diensten
  • 7 reacties
Op dit moment zijn wij erg druk met het ontwerpen van onze nieuwe website. Onze designer heeft een ontwerp gemaakt voor de iPhone 5s pagina.

Voor ons is feedback van klanten/gebruikers erg belangrijk. Het onderzoek bestaat maar uit 2 vragen en is hier te vinden:

Onderzoek nieuw ontwerp iphone 5s pagina

Alvast bedankt voor je feedback. Het onderzoekt loopt tot en met 4 december.

21 reacties

Ik heb een hoop feedback achtergelaten. :)
Waarom mag je maar 25 punten aanklikken trouwens?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb alleen positive feedback achtergelaten, niet echt iets op de pagina aan te merken.

@Kaassausje
Zo, jij hebt er zin in! Wat heb je allemaal aan te klikken dan? 😉
Reputatie 4
Ten eerste, bedankt voor alle feedback!

We hebben het ingesteld op maximaal 25, omdat we alle feedback ook moeten verwerken. Mocht je nog feedback hebben die we zeker mee moeten nemen plaats deze dan in een reactie hier. Het  gaat voornamelijk om het ontwerp van de pagina. 

Nogmaals dank. 
Reputatie 6
Feedback er op gezet maar ik vond het zelf al geweldig complementen er voor
Reputatie 5
Wat goed dat jullie ons weer voorzien van jullie kritische input.
Vraag ook je vrienden en familie het feedback formulier in te vullen!
Deel het via twitter, facebook of vraag andere forum gebruikers!

We willen zoveel en divers mogelijk feedback.
ALs ik dit zo lees heb ik het onderzoek een beetje verkeerd begrepen en heb ik maar een ding aangeklikt :(

Mijn excuses! 
Ik zal hem delen op facebook! 

Groetjes Tribaltim
Reputatie 4
ik kon maar een paar punten vinden die ik niet goed vond. 
weer goed bezig T-Mobile! 🙂
Reputatie 4
Badge +4
ingevuld, hoop dat jullie er wat mee kunnen.
Reputatie 4
Nogmaals dank voor alle feedback. We hebben al 49 reacties ontvangen tot nu toe, een geweldig resultaat waar we zeker wat mee kunnen.

Delen in je netwerk wordt ook zeer gewaardeerd!
Reputatie 5
Zeker een mooi resultaat, Tom!
Ze kunnen feedback geven tot en met 4 december toch?
Reputatie 5
Laten we voor de 100 gaan met elkaar :-)
Op hoeveel zitten we nu?
Reputatie 4
Ik heb net even gekeken en we hebben nu 55 reacties. 

Het lijkt mij een mooie uitdaging om voor de 100 te gaan. Nog 45 te gaan dus. Deel het allemaal in jullie netwerk, dan gaan we het zeker halen! 
Reputatie 7
Badge +9
Mijn netwerk bestaat letterlijk uit 5 mensen, en die spreken geen Nederlands :p

Ok, ingevult. Warning, ik ben een zeikert 😛 (En moest het nou echt de iPhone wezen? Dat lelijke ding... :p)
Reputatie 4
heb de test ingevult, had alleen beetje zelfde geval als tribaltim...

@ShadowLea
precies mijn gedachte... moet het WEER een iphone wezen? word er beetje gek van 😛
Reputatie 4
Badge +4
@ShadowLea en storm91: dat houdt ons natuurlijk wel kritisch 😉
Reputatie 7
Badge +9
@Rajaalderi kritisch, jazeker.... Objectief? Not so much :p

Hoe objectief is je mening als je eerste gedachte is "Oh hell, not that bloody hideous atrocity again.' 😉
Reputatie 4
Badge +4
Nou ja, we worden niet verleid met gelikte plaatjes en mooie praatjes 😉 dus is het voor ons juist eenvoudiger om inhoudelijk te oordelen. Altijd alles naar je hand zetten he 😉 😛
Reputatie 4
De volgende keer kiezen we voor een Samsung of Blackberry toestel @ShadowLea & @storm91& @Rajaalderi

Ondertussen zitten we op 61 deelnemers. Nog 39 te gaan en dan zitten we op 100. 

Samen moet dit gaan lukken! 
Reputatie 4
Ik ben benieuwd naar de resultaten Tom!
Reputatie 5
Ik ben ook zeer benieuwd welke input gegeven is en vooral wat jullie er mee gaan doen.
Wanneer verwacht je die hier te kunnen terugkoppelen?

P.S. Hoeveel hebben er precies meegedaan?
Reputatie 4
We zijn uitgekomen op 71 deelnemers. Dit is erg veel, aangezien het onderzoek maar kort live heeft gestaan. Allemaal bedankt voor feedback! 

Het is bijvoorbeeld erg waardevol voor ons dat de scheiding tussen nieuwe/bestaande klanten niet duidelijk genoeg is. Dit is iets wat we niet alleen op deze pagina gaan gebruiken, maar overal gaan toepassen. Ik ga samen met de designer door de feedback heen en deze verwerken. Als we de aanpassingen verwerkt hebben plaats ik een nieuwe versie van de iPhone 5s pagina op het forum. Ik hoop dat dit nog gaat lukken in 2013, anders wordt het begin 2014. 

Mochten we binnenkort weer feedback nodig hebben dan ga ik jullie zeker vragen! 

Reageer