Enquête

Reputatie 1
Ik was uitgenodigd om aan een enquete mee te doen over T-Mobile, zo te zien in opdracht van T-Mobile.
Als er meer mensen zijn die er hetzelfde over denken als ik zullen de resultaten van de enquete niet zo veel waarde hebben. Er werden een hoop opties gepresenteerd en gevraagd om steeds de meest aantrekkelijke te kiezen, maar het was allemaal een pot nat. Alleen maar pakketten en bundels waar dingen die nodig hebt worden gecombineerd met dingen die je niet nodig hebt. Ik voel me door dat soort trucs altijd een beetje genaaid. Waarom is het onmogelijk om niet te betalen voor dingen die ik niet wil?

De soort dingen die blijkbaar als mogelijkheden voor de toekomst van het productaanbod worden gezien geven mij niet het gevoel dat het nog goed komt met t-mobile. Niet dat ik ga opstappen, de concurrentie is niet beter.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey NGaurMinaion,

Zonde dat je dit als 1 pot nat ervaart! :S

Zou je wat specifieke voorbeelden kunnen geven waar je tegenaan loopt in de enquête? Dan weten we in ieder geval duidelijk waar je het over hebt en kunnen we hierover met je mee discussiëren! 🙂
Reputatie 1
Ik kan me geen details herinneren, kan makkelijk gebeuren als alles een pot nat lijkt natuurlijk.

Het komt er op neer dat er altijd sprake is van combinaties waar iets in zit wat ik niet nodig heb. Hierdoor krijg het gevoel dat ik wordt gedwongen om te betalen voor iets wat ik niet gebruik.
Waarom bellen, SMSen en internet in 1 pakket?
Waarom niet 1000MB of 250MB op de hoogste snelheid? Ik wil wel de hoogste snelheid maar heb geen 3000MB per maand nodig.
Waarom niet prepaid bellen en SMSen combineren met een data abonnement?

Waarom niet alles prepaid? Als alles prepaid zou zijn betaal ik alleen wat ik gebruik. Nu is dat onmogelijk.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi NGaurMinaion,

Bedankt voor je feedback! We zijn altijd blij met klanten die meedenken! We willen met zulke enquêtes juist achterhalen wat onze klanten graag willen, zodat we kunnen kijken of het überhaupt een goed idee is en daarna beslissen of we iets doorvoeren of juist niet. Bij deze enquête kon je zoals je zelf aangaf niet heel duidelijk aangeven als je alles geen goed idee vond. Ik weet niet precies waarom hiervoor is gekozen, maar het is zeker niet bedoeld om geen negatieve reacties te krijgen! 🙂 We sturen regelmatig enquêtes naar een groep klanten die verschillen qua opzet.

Ik zie trouwens dat je op dit moment een Stel Samen & Stel Bij abonnement hebt. Met dit abonnement kun je zelf je abonnement samenstellen en maandelijks je bundels aanpassen of zelfs uitzetten. Dus zo betaal je in ieder geval niet voor iets dat je niet nodig hebt! 🙂

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Reputatie 1
Thalina T-Mobile schreef:

Dus zo betaal je in ieder geval niet voor iets dat je niet nodig hebt! 🙂

Nou, nu ik toch aan het zeuren ben, dat voelt dus niet echt zo. Ik heb zo'n 600MB per maand nodig maar betaal voor 1MB. Ik wil eigenlijk 120Mb/s maar dan zou ik moeten betalen voor 6GB.
Wel mooi dat het nu mogelijk is om te kiezen voor 0 belminuten/SMS. Als m'n belgedrag in de toekomst blijft zoals de laatste paar maanden ben ik daarmee goedkoper uit.
Reputatie 7
Badge +15
Hi NGaurMinaion,

Ik snap je punt! In de praktijk is het wel zo dat wanneer je een hogere snelheid hebt je vaak ook meer data gaat gebruiken. Om die reden is er voor gekozen om pas bij de grootste databundels de hoogste snelheid mogelijk te maken. Merk je er heel erg veel verschil in qua snelheid?

Ik ben in ieder geval blij dat je blij bent met de mogelijkheid om je belbundel uit te zetten! 😉 Als je nog vragen hebt, let me know!

Reageer