er moet echt oets gedaan worden aan deze community!

  • 29 september 2019
  • 22 reacties
  • 1592 Bekeken

Reputatie 6
Badge +5
  • is een legendarische user
  • 792 reacties
Hallo,

Ik ben een nieuwe T-Mobile klant zowel thuis als mobiel, de aanvraag, nummerbehoud is allemaal soepel verlopen en nu is het nog even wachten op mijn diensten dus hier heb ik tot mu toe geen problemen mee.

Ik heb een topic aangemaakt met wat vragen https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/nieuwe-t-mobile-klant-thuis-en-mobiel-315614. Ik heb echter tot op heden nog geen enkele reactie! Deze community dient echt verbeterd te worden op de site geven jullie aan de moderators zijn 24/7 voor je aanwezig om al je vragen te beantwoorden maar hier klopt helemaal niks van dus pas dit aan als jullie hier niet aan kunnen voldoen.

Het zijn hier eigenlijk gewoon klanten die een rank verdienen en andere mensen helpen. Moderators zijn er af en toe wel maar ze zijn echt nauwelijks actief! Ik vind dit echt een minpunt.

De Facebook Messenger chatbox en de chatbox zijn echt een "failure". Toen ik net klant werd had ik een aantal vragen en die stelde ik dan aan de chatbox ik kreeg totaal andere dingen terug ja doei hoor is echt totaal nutteloos die chatbox.

Telefonisch heb ik een keer contact gehad moest een aantal zaken regelen en werd prima geholpen en netjes ook nummerbehoud geregeld maar mijn andere vragen in de bovenstaande link daar zou ik graag snel antwoord op willen.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Waqqas

Ik draai al een tijdje mee op de community. Kun je precies aangeven waar staat dat de moderators 24/7 actief zijn? Op werkdagen zijn de diverse moderators heel actief en in het weekend is er altijd 1 voor thuis en 1 voor mobiel actief. Maar 's nachts slapen ze inderdaad net als de meesten van ons.

Onderwerpen worden behandeld door de moderators op volgorde van binnenkomst. Soms kunnen andere klanten of de superusers het probleem al oplossen.

Als je haast hebt kun je beter bellen of een chat starten. Zeg tegen de chatbot dat je een medewerker wilt spreken.

Groet, Folkert
Reputatie 6
Badge +5
Dag @Folkert

Wat vreemd! Het stond normaal op de T-mobile site onderaan bij contact, misschien vanwege zondag geen idee.

Nou bedankt in ieder geval voor de snelle reactie.

De chatbox geeft niet aan dat je ook een medewerker kan spreken maar oke bedankt hiervoor!
Reputatie 7
Badge +20
🤔 Ik zie toch echt elke dag de moderators @Waqqas
Fijne zondag!
Reputatie 6
Badge +8
Ik meld me ook even als niet medewerker 😉
Ik probeer mensen te helpen, of ze in ieder geval in de juiste richting te sturen, maar regelmatig is er ook input vanuit de systemen van T-Mobile nodig, of zijn er acties nodig vanuit de zijde van T-Mobile.

Wat zou je graag beter of juist anders willen zien?
Reputatie 6
Badge +5
Bes te @CrisTien .

Daar heb je helemaal gelijk in dat je ze elke dag ziet maar ik vind het echt matig,

Ik ben pas klant sinds 28 september maar als je kijkt naar alle vragen op het forum zie ik de meeste vragen worden beantwoord door klanten maar wij kunnen alleen tips geven en niet zoals moderators in het systeem wat voor mensen doen
Reputatie 7
Badge +20
@Waqqas Dit is een klant helpt klant community.

ik haal even een zin van @Folkert aan

‘“Onderwerpen worden behandeld door de moderators op volgorde van binnenkomst. Soms kunnen andere klanten of de superusers het probleem al oplossen”

En mocht het echt Echt haast hebben geven de Superusers het door aan de moderatos.
Veel oplossingen zijn al op de site te vinden.
Groetjes.
Reputatie 6
Badge +5
@CrisTien

Ik vind bet wel een beetje "raar" dat na aanmaak van dit topic hier meteen antwoorden worden gepost het zou echt veel beter als dit overal zo gaat zoals in dit topic https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/nieuwe-t-mobile-klant-thuis-en-mobiel-315614
Reputatie 7
Badge +10
je kan 24/7 je vraag stellen op het forum, nergens staat dat je direct antwoord krijgt op je vraag. Het is dan ook een Community waarbij klanten klanten helpen. de medewerkers van T Mobile reageren ook op dit forum maar dat duurt dus iets langer (24/48 uur meestal.)
Reputatie 6
Badge +5
@Hidden.nld

Ik verwacht ook niet direct antwoord maar er stond toch echt iets met 24/7 staan ze voor je klaar, naja bedankt voor je reactie ik ben ook nog maar pas klant geworden zal even duren voordat ik alles een beetje leer over de community enzo 👍
Reputatie 6
Ik heb mijn verwachtingen voor het T-Mobile antwoord heel ver terug gesteld, en dan zit ik soms nog te hoog, de zin van veel mede klanten en/of superusers van 24 tot 48 uur word ook te vaak niet gehaald, en niet alleen in het weekend is dat het geval, en uitzonderingen dat het wel snel of sneller gaat betreft als er een nieuwe klant binnengeharkt kan worden, doodnormale vragen of klachten duren meestal langer of worden helemaal niet beantwoord door T-Mobile zelf 5 dagen en langer is eerder de regel.
Reputatie 6
Badge +5
@Doornekamp33 ik ben het wel met je eens voor een deel. Super users zijn wel gewoon actief elke dag maar die kunnen natuurlijk ook niet veel doen omdat het maar klanten zijn en moderators daarop wachten kan idd vaak lang duren.

Morgen heb ik mijn simkaart en 1 november gaat T-Mobile thuis in ik hoop dat alles netjes werkt zodat ik niet achter de problemen moet rennen achteraf ik zie dat echt niet zitten.
3 jaar geleden kreeg binnen een paar uur bericht van een tmobilemedewerker en werd je niet zo snel met een kluitje in het riet gestuurd.
Reputatie 6
En waren er ook nog de halve medewerkers, ik noem ze maar even zo, die al dan niet opgevolgt zijn door de huidige superusers, ze konden wat meer dan men nu kan en hadden wel een vaste link met T-Mobile.

En een paar uur hoeft ook niet zo, maar wel binnen een dag, weekenden uitgezonderd, of de verwijzing aanpassen naar de community, ipv "onze specialisten" moet het dan worden "onze klanten met hulp van ons staan voor je klaar(hopen we)", want op veel vragen komt er ook nooit een antwoord of reactie.
Reputatie 6
Badge +5
Waar lees jij precies specialisten voor je klaar?

In my T-Mobile krijg je dit (zie bijlage). Ik was hier ook even mis en dacht wat anders maar dit is een klant helpt klant community volgens anderen, de moderators zijn om deze reden misschien niet zo actief, Ik weet het niet.



Althans als nieuwe klanten bovenstaande krijgen te zien denken ze je toch echt dat je door moderators geholpen worden nav die foto's bij online.
@Waqqas Zijn niet allemaal moderators op die foto's ;)

En ik ben zeker niet 24/7 online 😂
Reputatie 6
Badge +5
@jibbewillem had ik niet door dacht het zijn allemaal medewerkers. Ik snap dat je niet 24/7 online kunt zijn de bedoeling is zeker er zullen zeker mensen online zijn om je vraag te beantwoorden.
Ben nog nieuw als klant maar begin alles wel een beetje te leren en begrijpen 👍
Reputatie 6
Dat van de specialisten staat op de contact site van T-Mobile en als eerste mogelijkheid.

Wat ik persoonlijk anders zou willen zien is dat dat er af gaat en duidelijk word op alle kanalen dat dit een "klant helpt klant" community is.
Reputatie 6
Badge +5
@Doornekamp33 sorry hoor maar dat over specialisten kan ik echt nergens terugvinden 😂
Reputatie 6
Ik heb net even gekeken, staat er idd niet meer, denk dat het is aangepast na mijn contact daarover via Pb en telefoon, zal het eens vragen of het daarom gewijzigd is als ik koffie ga drinken op de HQ van T-Mobile.😉
Reputatie 6
Badge +5
HQ van T-mobile 🤔🤔
Reputatie 7
Badge +18
HQ van T-mobile 🤔🤔

Jazeker, staat in Den Haag.
Reputatie 6
Badge +5
Haha oké 😎😉😆

Reageer