Er wordt gewerkt aan 4G

Toon eerste reactie

139 reacties

Waarneer gaat dat 4g in haarlem in ik weet dat kpn al druk bezig is met 4g en dat het daar al flink werkt ook Vodafone heeft al 4g dus we lopen flink achter kan niet hoor
Reputatie 5
@Herbie34, volgens het plaatje in dit bericht krijgt Haarlem in de 1e helft van dit jaar 4G. 
@Minty in de t mobile store zijden ze september klantenservice zij november jij zecht half 2014 we lopen gewoon achter bijna alle providers hebben al 4g anders komen ze me auto wassen hoor
Reputatie 7
Badge +9
@Herbie34

Niet echt een eerlijke vergelijking, KPN wordt door de overheid een handje (of 150 genaamd 2e Kamer) geholpen: Waar T-Mobile, Vodafone en Tele2 moesten wachten tot 14 December 2012, kreeg(en dus niet kocht, maar kreeg geschonken van de overheid) KPN in januari 2010 al de 4G licensie toegeschoven. Dan vraag je je toch af waarom de rest dan in de honderden miljoenen moest neertellen...

Hoe dan ook, KPN heeft dus al 4 jaar de tijd gehad het netwerk op te starten, T-Mobile nog maar een jaar.

En dan beginnen we nog maar niet over de miljardensubsidie die KPN kreeg om dat netwerk te starten, terwijl de rest het uit eigen zak moet betalen.... (Thank you Wikileaks!)

Wat betreft de rest klopt er ook niets van je "we lopen achter" argument:

Vodafone: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
De lichtblauwe blokken zijn 4G. Niet bepaalt 'voorlopen', gewoon wat meer verspreid. Waar T-mo vanuit de randstad uitvloeit, heeft Vodafone ervor gekozen alleen de centrums van grote steden te doen. Ik woon zelf in Enschede: Ook met Vodafone kan ik fluiten naar mijn 4G. Dat vind ik nog veel erger, waarom de rest van het land wel en wij niet?

Tele2 heeft het alleen nog maar voor Zakelijke klanten: "We hebben de ambitie om zo snel mogelijk een commercieel 4G aanbod te lanceren. Nu we de licentie hebben, zijn we aan het bekijken op welke termijn we 4G internet kunnen aanbieden. We houden je op de hoogte van alle 4G ontwikkelingen."
Reputatie 2
Wanneer komt 4G in Leiden en omgeving? De 3G is zo ontzettend zwak (vooral rond het centraal station). Ik hoop (en verwacht 😉 dat dat met 4G allemaal beter wordt.
Reputatie 5
@Emiel,

Welkom op het forum!
Op onze 4G pagina kun je de postcode waarover je informatie zoekt invullen, je ziet dan wanneer op deze locatie 4G beschikbaar zal zijn.
Ik hoop op echt landelijke dekking. Nu heb ik tijdens de helft van mijn treinreis (Breda-Rotterdam) geen internet. O.a. geen 3G-dekking van Lage Zwaluwe tot over de Moerdijkbrug.
Reputatie 7
Badge +9
@Marjolein29 Ik heb op exact datzelfde traject meermaals zelfs geen telefoonverbinding... Alsof de Fyra al niet erg genoeg was, zonder WiFi aan boord, moet je het ook nog eens doen zonder telefoonverbinding als dar kr*ng weer eens halverwege strand...
Reputatie 1
kan er ook niet een ploeg beginnen van uit het noorden vind het voor mij nog te lang gaan duren!
Heb al 4g alleen in de randstad
Reputatie 2
zogenaamd onbeperkt internet maar de snelheid gaat na 1000 mb naar beneden?2400 sms jes over waar ik niks mee doe ? Ik denk er over om
Mijn abonnement op te zeggen !
Reputatie 2
Snelheid na 1000mb naar beneden?
2400 sms jes over?waar ik niks mee doe ? Ik denk dat ik mijn abonement opzeg!
Reputatie 2
Ik denk dat ik abonement op ga zeggen
Reputatie 2
@oilsuplyer
Ik heet je welkom op het T-Mobile Forum 🙂
Jammer dat je erover nadenkt om het abonnement op te gaan zeggen.
Met de Onbeperkt Internet Voordeelbundel worden er geen kosten in rekening gebracht wanneer je datategoed op is, maar wordt de snelheid automatisch verlaagd naar maximaal 64/ 64 Kbps.
Voor €5,08 kun je het tegoed en de snelheid herstellen, misschien is dat een idee voor je?

Reageer