Beantwoord

Experiment internet bundels: hoe activeren?

• 12 april 2016
  • 2 reacties
  • 202 Bekeken

Ik ben ook uitgenodigd voor dit experiment. Wel vreemd dat ik moet betalen om jullie te laten experimenteren. Is het bedrag per week of maand? Ik moet iedere dag activeren: hoe doe ik dat dan?

Petra
icon

Beste antwoord door Pilovali 12 april 2016, 20:52

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier vind je alle informatie die je nodig hebt ;)

Groet,
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Hier vind je alle informatie die je nodig hebt ;)

Groet,
Reputatie 6
Badge +17
Hi Petra,

Leuk dat je geselecteerd bent voor dit experiment! 🙂 Heb je al naar de link gekeken die Pilovali stuurde? Daar vind je alle info over het experiment. Verder hebben we ook een algemeen topic hierover, waar je ook feedback kunt geven. Daar vind je ook het antwoord op jouw vraag waarom je ervoor moet betalen: onderdeel van het experiment is ook de vraag of klanten ervoor willen betalen.

Als je een bundel activeert, betaal je eenmalig voor deze bundel. De bundel wordt ook maar één keer geactiveerd. De geldigheid van de bundels is verschillend, alle info kun je terugvinden op onze website. Daar staat ook alle informatie over hoe je een bundel kunt activeren.

Weet je zo voldoende? Als je nog aanvullende vragen hebt of feedback wilt geven, kun je dat in het algemene topic doen. We helpen je daar graag verder! Alle feedback is welkom, daarmee kunnen wij het experiment gelijk verbeteren.

Dit topic gaat op slot