Feedback nieuwe ontwerpen zoekfunctie

Reputatie 4
  • T-Mobile Expert: Analyse en verbeteren van alle online sales diensten
  • 7 reacties
 Hallo forumleden,

Op dit moment zijn we met een aantal collega’s bezig met het optimaliseren van de zoekfunctie. We zien dat steeds meer mensen op onze website hiervan gebruik maken. Daarom is het belangrijk dat de zoekfunctie goed werkt en duidelijk is.

Wij hebben een eerste opzet gemaakt voor een nieuwe resultaten pagina en de autocomplete. Daar ontvangen wij graag jullie feedback op!

Door op deze link te klikken komen jullie in het onderzoek en daar kunnen jullie feedback geven.

Als we alle feedback binnen hebben laten we jullie weten welke aanpassingen we gaan doorvoeren. 

Alvast bedankt voor jullie reacties!

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Oke, done 🙂
Heb 'm ook ingevuld.
Haha eerste is even fout gegaan ( moet ook eerst goed lezen) 
Bij de eerste staan geen reacties. 

Bij de tweede versie staan er wel reacties bij en dat is voor mij dus de goede 😉
Hahahaha Tim, ben je niet de enige hoor, daar had ik ook last van. Weet je welk excuus daar heel mooi bij past? 't Is maandag! 😃 (Oh en ook: moet koffie hebben. :p )
Gelukkig maar Kaassausje! 
Ik voelde me al zo stom dat ik het helemaal verkeerd deed. 
Aan het eind dacht ik de eerste keer.... Uhmzzzz ik heb nergens wat in moeten vullen. Dat klopt vast niet. 
Dus de tweede keer kwam ik er pas achter dat ik het fout deed haha
Reputatie 7
Badge +9
Ik doe mee met veel onderzoeken via Opinionbar, dus ik ben bekend met het systeem... Cheat! 😛
Reputatie 4
Iedereen bedankt voor de feedback. Echter bleek maandagochtend de verkeerde link in mijn post te staan, waardoor ik de feedback niet ontvangen heb. Erg stom natuurlijk, deze heb ik maandag aan het einde van de ochtend gelijk aangepast .

Ik zou jullie willen vragen om nogmaals het onderzoek in te vullen, zodat we de feedback wel ontvangen. Nogmaals mijn excuses. 
Reputatie 7
Badge +9
Maandag he? ;)

Ok, nogmaals ingevuld!
Reputatie 6
Ingevuld Tom
Idem dito.

Reageer